Tajemná Chýše

873 52 3
                                    

Je to přesně rok od toho,co strejda Stanley a Stanford odjeli na dobrodružný výlet na moře a my se museli vrátit zpátky domů a začít chodit znovu do školy.Tentokrát jsme ale nepřijeli jen na prázdniny,ale rozhodli jsme se sem přestěhovat.V centru města totiž postavili novou školu,takže budeme s mojí sestrou Mabel chodit tam.Prázdniny končí za necelý týden a my už máme vše přestěhovane a pomalu se chystáme do školy.

Tohle městečko jsem si zamiloval.Nemůžu zapomenout na to všechno,co jsem tu minulý rok zažil,kolik úžasných lidí jsem tu potkal a i přesto,že tu bylo pár věcí na které bych nejraději zapomenul (například dozvědět se,jak to vypadá v Mabeliný mysli...),byly to ty nejlepší prázdniny,co jsem kdy zažil.

Od minulého roku jse tu hodně věcí změnilo,Mabel je nejlepší kamarádka s Pacificou,Tučík má svůj vlastní pokoj,Bydlí s námi Soosova mamka a Soos dovolil Wendy si do Tajemný chýše vzít psa.Po tom všem,co jsme spolu minulý rok prožili spolu máme mnohem lepší vztahy a nemáme mezi sebou žádné problémy.

Celkem mi chybí pobíhající trpaslíci kolem Chýše,bránění se před invazí zombie nebo utíkání před strášným obrem,ale nadruhou stranu je to tu mnohem klidnější a navíc nemusíte před někým nic tajit.Škola je už za dva dny a my teď trávíme většinu času přípravou.Po tom co jsme minulý rok zachránili město před tím démonickým trojúhelníkem Billem,jsme se stali celkem slavní po celém městečku a stačí vejít do obchodu a všichni nás zdraví a mávají na nám.Ve škole to bude celkem zajímavé,jak to tak vypadá.

Soos nám minulý týden zprovoznil v Chýši internet (zejména kvůli škole),takže Mabel teď trávila většinu času fangirlováním nad nějakými přiblblými skupinami nebo sledováním anime.,,Dippy!!!Na internetu je už napsaný zasedací přádek pro náš ročník!!" zavolala na mě Mabel z pokoje.,,Vydrž už jdu!" odpověděl jsem a šel za ní nahoru.Já a Mabel jsem byli každý v jiné třídě.Naštěstí.Ona byla ve třídě A a já v B.Otevřel jsem dveře do pokoje a šel za Mabel ležící na posteli s notebookem.,,Já do tý školy nejduuu!!"křičela na mě s viděšeným výrazem Mabel.,,Proč,co se stalo?!" Zeptal jsem se.,,Sedím vedle Prasečího mužíka!!" ,,A to je sakra kdo?Neříkej mi,že jsi zapsala Tučíka do školy?!" ,,Ne tím myslím Gideona."Odsykla Mabel a já se jen snažil nedostat výbuch smíchu.Mabel se na mě podívala vražedný pohledem a řekla :,,Na,koukni se vedle koho sedíš,já jse du navečeřet."Řekla a odešla dolů.

Bill x Dipper ~ GRAVITY FALLS FANFICTION CZKde žijí příběhy. Začni objevovat