PREZENTAREA

31 5 3
                                    

Hey ma numesc BELL.Am ochii rosi,am parul pana la solduri si verde cu albastru si un tatuaj cu un fluture imi place rookul si sunt un om bun.Dar si rea cu cine trebuie.Bun trebuie sa ajung si la scoala fac 19 luna viitoare ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti negri cu talie inalta si dantela,o bustiera neagra,o camasa ni carouri negru cu alb,mam machiat strident imi iau botinele cu toc ascuns jacheta si ghiozdanul si am plecat.

-Hey Amanda

-Hey ce faci Bell?

-Bine tu?

-Bine haide sa intram in clasa.

-OK

Orele sau terminat iar acum ie ora 1 seara iar eu ma plimb vad o gasca de baieti fumat si bauti.Dar nu imi pasa caci am un cutit la mine.Am trecut pe langa ei iar unul dintre iei ma prins de mana.Iam dat un picior la familie si am inceput sa alerg.Ma prins cineva de mana si ma tras cu o mana ma tine de talie si una de gura.

POV RAYAN

Buna ma numesc Rayan am 20 par negru ochi negri si merg la sala.Tin in brate o tipa cu niste forme bine facute si slabuta.Ii dau drumul iar ia pare speriata baga mana la spate si scoate un briceag il deschide imi suce mina si imi pune briceagul la gat.Oau ce tupeu.

POV BELL

-Cine esti?Ce vrei de la mine?

-Nimic.Doar team salvat.

-Scuze.Imie frica.Haide vrei sa mergem la mine stau singura.

-OK.

Am ajuns acasa si am vazut ca tipul e ranit.

-Hey esti ranit.

-Trece.

-Se va ifecta.

-OK.

-Ce OK.

-Te las sa ma bandajezi.

-OK.

Lam bandajat pe baiat si apoi lam intrebat cum il cheama

-Cum te cheama?

-Rayan.Pe tine?

-Bella.Dar poti sami spui Bell.

PRIZIONIERA SAU PRIETENAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum