Mijn vader is dood, en ik weet niet of ik vreugde of verdriet moet voelen.
Ik voel me meer gedrogeerd.Snel lees ik als een bezetenen het krantenartikel door en door.
Het gaat als volgt:Spion van de noordelijke onder trein gesprongen.
Na veel onderzoek hebben de professoren een paar spionnen ontdekt van de Noordelijke in ons bloeiende land...bla bla bla bla bla... Tot onze spijt heeft een bron deze spionnen op de hoogte gebracht hiervan, en heeft er één door onder een trein te springen zelfmoord gepleegd...bla bla bla...We zijn nu bezig met te informatie te vinden over deze spionnen...bla bla bla..
Het eerste wat ik nu ga doen is een koffer maken, wat als ze het adres vinden?
Ik weet enkel niet echt waar ik in hemelsnaam een rugzak ofzo vind, ik heb hier altijd wel aan gedacht, maar nooit echt op voorbereid.
ik kan best eens in mijn vaders studeer kamer gaan kijken, aangezien hij toch spion was zal hij toch ergens een rugzak hebben liggen zeker...
Aangekomen in de kamer is het eerste dat me op valt dat zijn bureau vol ligt met tijdschriften, wat er niet zo ordelijk uitziet. Het vreemde is dat zijn studeer kamer altijd piekfijn opgeruimd is.
Snel loop ik naar de tijdschriften en neem er eens een paar vast om van dichterbij te bekijken.
Op het eerste zicht valt er niets speciaals te zien, maar als je zijn dochter bent, weet je dat het niet normaal is dat hij modebladen leest, die er onderanderen ook bij liggen. Het zijn eigenlijk heel veel verschillende tijdschriften.
Als ik een roze tijdschrift in mijn handen neem zie ik op de voorpagina een heel opvallend geschminkte blondine die net een roze kanjer van een kauwgombel heeft geblazen. Ik open het schrift op de eerste pagina, waar de inhoud opstaat, vooral roddels over knappe gasten die veel plastische chirurgie zijn ondergaan. Ik blader eventjes verder naar ongeveer het midden waar een grote foto opstaat van hetzelfde meisje als op de voorpagina, maar deze keer helemaal blauw gekleed. Ik laat mijn ogen langst de tekst glijden, wat er allemaal heel normaal uitziet, totdat ik de bladzijde om sla en ik heel duidelijk een onderstreepte letter zie staan.
JE LEEST
WILLOW
ParanormaleWillow is een rijk meisje van 16, de dochter van een weduwnaar. Willow mag zelden buitenkomen en heeft geen sociale contacten. Ze krijgt les van haar vader en is, al blijft ze het ontkennen, verliefd op haar overbuurjongen die met haar probeerd te c...