G.S 2. BÖLÜM

2 1 1
                                    

Medyada Simay...
Wowwwwwww...

Simay Taşkın...

Kampa geleli 2 gün oluyor ve biz daha bi bok yapmadık. Ben Simay Taşkın. 19 yaşındayım. Hobilerim: Kızlarla takılmak kick-box yapmak ve kitap okumak. Bu kadar daha açmicam kendimi tabikiside. Neyse arkadaşlarım Umay ve Dolunay var tabii. Neyse kahvaltıya geç kalcam. Aşağıda (Simay' ın giydikleri)


Üstümü de giydikten sonra karpuz aromalı dudakbalmımdan sürdüm şekerli parfümümüde sıktım vee hazırım. Hemen aşağı indim. Umay yine bişiyler yiyiyordu. Dolunay telefona bakıp bakıp gülüyordu. Kızlara seslendim.
- Kahvaltıya gidecekmiyiz? Gerçi Umay doymuştur. Dedim. Kızlar bana bakım 'tamam' dediler. Umay ise:
- Simay cık cık cık... Ben sence sarma yemeden doyarmıyım??? hııı?
- tabikiside hayır. Dedi Dolunay gülerek.
Hemen yemekhaneye indik. Kızlara bi yer gösterdim. Umay hemen atladı.
- Ben yemekleri alırım ponçiklerim! Bizde 'tamam' dedik. Dolunay eliyle bir yeri gösterdi ve dediki:
- Ayy Simay şunlara bak çok tatlılar! Ay şu soldaki tam benlik eee tabii istesem ayarlarım kendime. Gül gibi kızım sonuçta. Ay şu sağdaki ne bak! Valla tam senlik ayyy Simay ya var ya be-
- Kızım bi dur motorun soğusun Dolunay. Ve de kimse benlik değil. Ama hakikaten yakışıklılar. Bi saniye ortadakine bak aynı Umut. Oha demek Umay bu yüzden oha!!! Neyse Umay geliyo SES KES!! Umay geldi ve masaya oturdu. Kendine (açık büfe) sarma, baklava, menemen, yumurta, bal, kaymak, reçel, domates, yourt, kavurma,vesaire almış. Dolunay' a salata bana menemen ile sarma almış. Sarma mı? bu kız mal. Neyse yemeye başladık. Tabikide biz yemeğe başlamadan Umay bitirmişti bile. Hatta dahada çok söyleniyordu.
- Açıkbüfe dediler çikolata ve jelibon yok neyin kafası. Sakın bana ' sütlü köpüklü kafası!' Demeyin. Neyse ya hadi gidelim.
Ve eve doğru ilerlemeye kalmadan anons geldi.
" Öğrenciler herkes sahaya insin maç yapılacak" maç mı? Buranın müdürü neyin kafasında? Amannn neyse.
- Umay, Dolunay ilk eve gidelim üstümüzü değiştirelim.
Beni onayladılar ve eve ilerledik. Eve gelince
- Dolunay sarma kılıklı tontişim anahtarı veriver. Hadi bunu kim söyledi tahmin edin. Tabikiside Umay! Neyse Umay anahtarla kapıyı açıp girdi bizde peşinden tabii. Herkes odalarına çıktı. ( aşağıda giydikleri)


Kızlarla aynı kıyafeti giymiştik. Gri eşofman gibi olan bi elbise giydik. (Aşağıda ayakkabıları)



Altınada siyah sporlarımı giydim. Saçımı at kuyruğu yaptım. Karpuz aromalı dudakbalmımı ve elma şekerli parfümümü sıktım. Sonra aşağı indik. Sahaya doğru yürüdük. Sahaya gelince kimse olmadığı için ben koşmaya, Dolunay ise bacaklarını açarak ısınmaya başladı. Umay mı? Umaysa yolda bulduğu küçük yavru kediyi sevmeye başladı. Bu arada evet biz jimnastik de yapıyoruz. Saha yavaş yavaş dolmaya başladı. Biz toplandık. Hoca geldi ve yoklamaya başladı.
" Umay Kanter!?"
" Burda!"
"Simay Taşkın"
" Burda"
"Dolunay Taşkıran"
" Ayy burda"
" Umut Çağlar"
" Hocam tabikiside burda bensiz olurmu ayol?"
"Bulut Yosun"
" Burda"
" Toprak Sağanak"
" Burda hocam burda"
" Buse Yıldız"
" Burdağğğ"
" Sena Özdemir"
" Ayy burda"
" Arda Kutlayan"
"Burda"
" Ayça Bozdağ"
"Burdağğ"
"Şimdi çocuklar herkes ikişerli gruplara ayrılsın kızlı erkekli olsun" Vaybee demek adı Bulut. Bulut Yosun çok dadlıı. Amann neyse.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GEÇİCİ SANDIK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin