Kap 1

7 2 0
                                    

"Hvad hedder din far" sagde Rasmus "Svend" sagde Simon ligeglad. Rasmus og Simon gik op på Simons værelse. Simons far kom ind på værelset og Svend og Rasmus fik et blik og som få Rasmus være en evighed. "Gå nu udenfor i har været indenfor i for lang tid" Sagde Svend med en hård tone. Simon og Rasmus gik udenfor. "Din far er godt nok irreterne" sagde Rasmus. Nå der gik 5 minutter så gik de ind igen. "Jeg går lige på toilettet" sagde Simon. Rasmus stod bare og ventende. Svend kommer ind og begynder og lave mad. Rasmus kigger på Svend med et blik han ikke har givet nogen andre før. Han følte som om han er helt andet sted. "Rasmus!!" råbte Simon i en hård tone. "Jeg har kaldt på dig 5 gange eller sådan noget" Sagde Simon forvirrer over at Rasmus ikke hørte det før.

Rasmus følte sig mærkelig en føles han ikke har haft før."Rasmus din mor er her" Sagde Svend. Rasmus følte sig glad over at hører Svends stemme. Rasmus gik ned og kørte hjem med sin mor. Rasmus var stille imens ham og hans mor var inden i Rema 1000. Lige da han kom hjem ville han bare onanerer. Svend gjord bare et eller så han gjord det næsten i en time. Rasmus savnede at se Svend og hører hans stemme. Rasmus tænkende på at det ville være mærkelige fordi at han er 13 og Svend er 59. Rasmus følte at han manglede noget inden i sig. Han skrev til Simon og spurgtes om han kunne være sammen så han kunne se Svend. Simon skrev at han skulle til tennis men i overmorgen kunne han godt. Rasmus viste ikke om han kunne overleve uden at se han i så lang tid.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kærlighed ingen alderWhere stories live. Discover now