61 bölüm

396 21 20
                                    

Haluk:niye şaşırdınki..

Güneş:ne yani sen bu odada kalacağınımı zannediyorsun..!

Haluk:evet..!

Güneş:haluk hemen yataktan çık odadanda..

Haluk:benim burda olmam gerekiyor..

Güneş:haluk demek öyle sen gitmessen ben giderim..

(Güneş yataktan çıkar kapıya yönelir)

Haluk:dur..dursana..

(Haluk kalkar yataktan,güneşin peşinden gider kolundan tutup kendi ne çeker)

Güneş:çıkacakmısın..

Haluk:ben burda keyfimden durmuyorum...

Güneş:e ozaman çıka bilirsin..zaten tutan yok seni..

Haluk:hım..ben bu odadan çıkamam..

Güneş:haluk..!

Haluk:dinle bi..bi dinle..

Güneş:dinliyorum..

Haluk:biz evliyiz dimi..

Güneş:bu evlilik sadece kerem için başkada yok..

Haluk:aynen..bu evlilik kerem için ama senin bu evlilikte rencide olmaman için benim odada kalmam gerek.hatta kızların bile bu evliliği gerçek bilecek dimi..?

Güneş:ben nasıl rencide olacakmışım ki.kızlar artık zaten evlilik olduğu için zaten gerçek zannedecek..

Haluk:bak bu evde yakında erkek kardeşimin eşi ,ablam ve yeğnim birde diğer oğlum var hepsi olacak..

Güneş:eee..

Haluk:bunlar hepsi bilecek keremi..ve senin suçun yok ama kerem evlilik dışı oldu yani benim hatam..ama onlar da kerem için seni itham etmesini istemiyorum..

Güneş:o nasıl söz kimkiler itham edecekler..

Haluk:biliyorum haklısın..sen ne desen haklısın..bu evlilik senin tarafından istenildiği düşünülecek..çalışanlar bile sana başka bakacak..

Güneş:madem öyle şimdiden burda yerim yok o zaman uzatmadan ben burdan ayrılayım en iyisi..

Haluk:sen hiç bir yere gitmiyorsun..!bak bu evlilik gerçek olması gerek yani benim seni sevdiğim için benim gerçekten karım ve kadınım olduğu inanmaları  gerek..!

Güneş:sen ne dediğinin Farkındamısın haluk..

Haluk:evet farkındayım..bak sen benim için değerlisin..kimsenin seni kırmasına izin vermem..kırılman için müsaade etmem..ama illaki bir şey biri söylecek..tamam ben sadece bu yüzden odada kalmam gerekiyor..odada başka yatak olmadığı için bir süreliğine yatağı paylaşacaz..

Güneş:haluk tamam anladım ama..

Haluk:bak zaten bir süreliğine..sonra benim seninle birlikte olmaktan sıkıldığımı sanmaları için artık başka odaya geçecem çünkü onlarda öyle düşünecek tamam mı..

Güneş:ne demek sıkıldığın..?

Haluk:işte birlikte olmaktan falan..merak etme zaten ben sana hiç yani lafı bile olmayacak bil bunu..zaten o zamana kadar herkes kabul eder seni ister eder ister etmezler sana saygı duyacaklar benim karım olduğun için o konuda şüphen olmasın..yanlız bunun için bir süre burda kalmam gerekiyor tamam mı..?

Güneş:tamam bir süre..

Haluk:iyi ozaman anlaştığımıza göre artık rahat uyuya bilirim..

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin