» „Páčiš sa mu." «
„Nebola si tu s nami dlho," povedala mi mama, keď sme spoločne sedeli v tichej obývačke. Všetci ostatní už spali, byt voňal Vianocami a okolo vianočného stromčeka sa váľali obaly od darčekov, ktoré sa nikomu stále nechcelo upratať, aj keď Vianoce už boli dávnejšie.
„Ja viem a budete mi chýbať, ale po tejto dovolenke sa už predsa vraciam do Los Angeles a budem tu," slabo som sa usmiala, ale v srdci ma pichlo, keďže som vedela, že po dovolenke na Bali sa s Calumom už neuvidím.
Bol večer predtým, ako som mala odísť i s Laylou do Austrálie, lebo na Bali nám nijak nevychádzali spoje a museli by sme na letisku prespávať celú noc a tak sme sa rozhodli, že pôjdeme o dva dni skôr a ostaneme jednu noc v hoteli v Austrálii.
„Aj ty nám budeš chýbať," objala ma jednou rukou mama a ja som si položila hlavu na jej plece. „Olivia?" spýtala sa ma potom potichu.
„Mmm?" zahmkala som a pozrela sa na ňu.
Vzdychla si a pohladila ma po líci. „Keď sa ti ten chlapec páči, povedz mu to, dobre?"
Obe sme vedeli, o kom hovorila a ja som sa to už ani nevedela donútiť skrývať, bola som v tom až po uši a nemohla som si pomôcť.
„Dobre," bolo jediné, čo som jej na to povedala. Vedela som, že som mu to musela povedať, už keď pre nič iné, tak len pre pokoj v mojej strápenej duši.
-
„Sme v Austrálii!" vykríkla Layla a viacero ľudí sa na ňu divne pozrelo. Práve sme vystúpili z lietadla a naozaj sme boli v Austrálii.
„Bože, tak sa teším, že tu sme," hovorila vzrušene Layla. „Musíme ísť pozrieť klokany a potom musíme ísť na Bondi Beach, počula som, že je tam veľa pekných chlapcov."
Spýtavo som na ňu podvihla obočie a zamračila som sa. „Myslela som si, že ty a Michael... no veď vieš."
„S Michaelom je to zábava, ale viem, že z toho nikdy nič nebude," povedala mi a mykla plecom. „Sme príliš odlišní na to, aby sme boli spolu," pokračovala takmer nezaujato, ale ja som v jej očiach videla ľútosť, „on má rozbehnutú kariéru a cestujete po celom svete a ja pracujem v časopise, z ktorého neplánujem v najbližšej dobe odísť. Je to príliš zložité."
„Och," vzdychla som. Mala absolútnu pravdu. Nemali budúcnosť. A to ma desilo, pretože tak isto to bolo so mnou a s Calumom – až na to, že medzi nami nič nebolo. „To je mi ľúto, Lay."
„Kašli na to, Liv," povedala mi rýchlo a spoločne sme prešli k výdaju batožiny. „Táto dovolenka má byť o zábave a odreagovaní sa a tak to i bude. A keď sa popritom raz, či dvakrát pobozkám s Michaelom, nič sa nestane. Obaja vieme, že to nič neznamená a tak to i ostane."
VOCÊ ESTÁ LENDO
the great interview // calum hood
FanficOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...