Suga

54 2 0
                                    

Sabah gürültüyle uyandın. Yan eve birileri taşınıyodu sen tam kafanı tekrar koyup yatıckakken annen odana daldı ve "(adın)kalk bak yan eve birileri taşınıyo akşam yemeğine davet ettiler hazırlansın annene sakınca bakarken dedininki "anne rapçi olsaydın ne bu hız" gözleri devirdin ve basınla onayladın gitmek istemiyodun uyumak istiyodun ama malesef annen buna izin vermez kalktın dolaptan yırtık kot ve üstene beyaz t-shirt giydin altına beyaz converse giydin "anne ben hazırım"diye bağırdın. Kapıdan çıkıp karşı evin kapısına gittiniz zile basıp beklemeye başladınız kapıyı güler yüzlü bi kadın açtı annen kadınla konuşmaya başladı sen ise selam verip salona geçtin kapıdan girerken arkanda bi nefes hissettin ve bağırıp arkana döndün . Komşunun çocuğunu görünce "napıyosun" dedin o güldü ve "ben suga" dedi . "Bende (adın)" dedin . Siz suga yla salonda otururken annenler sizi suga nin odasına gidin dedi sen bişey diyemediğim için kabul ettin . Odasına girdikten sonra ikimizde sessiz bi şekilde otururken aniden suga nin osusuyla kaldın "sevgilin var mı (adın)" sen baktın bi süre ne cevap versem doğruyu söyleyim "hayır yok niye sordun ki " suga anı bi hızla kalkip seni öpünce şok içinde durdun ve siz öpüşürken annenler odaya girdi ve onlar konuşmaya başladı sen şok içinde onlara bakarken annen "en azından biz sevgili olmaları için uğraşmadık zaten olmuşlar sevgili " "anne hayır yanlış anladınız " anneleriniz kıkırdayarak gittiler.Sen suga ya dönerek suga " ne açıklıcaz annemlere" suga sana dönerek "sevgili olduğumuzu biliyorlar ne açıklayalım " dedi .

1 ay sonra

Suga 'yla sevgili olmuştunuz ve çoğu zaman birlikte uyuyodunuz ve aileleriniz bişey demiyordu.

Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bts İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin