* Z pohľadu Caitlin *Ráno som sa zobudila v Justinovom objatí. Hneď som si spomenula na včerajšok a musela som sa pousmiať.
Pozrela som sa na Justina a ten ešte sladko spal. Vyzeral božsky. Vlasy mal na všetky strany a odfukoval si ako bábo. Bol strašne ňuňavý. :)
Preboha čo to hovorím ?! Nesmiem sa zaľúbiť. Už nie. Takú hroznú chybu už neurobím. Najlepšie bude, keď mi na nikom nebude záležať a starať sa budem len a len o seba.
Rýchlo som sa vymanila z Bieberovho objatia a vliezla do mojej postele. Trošku sa pomrvil, potľapkával miesto vedľa neho a hľadal ma. Keď však nič nenašiel, otvoril oči a pozrel na mňa nechápavím pohľadom.
,,Shawty, no táák poď si ku mne ľahnúť." povedal chrapľavým hlasom. ,,Nie" odpovedala som a ani som sa mu nepozrela do očí.
,,A to už prečo ??" nadvihol obočie.
,,Nechcem" pozrela som sa na neho a hneď sklopila hlavu.
,,Nechceš ?!" stále ma nechápal.
,,Pozri Justin....chcieť chcem, ale- nestihla som dopovedať lebo ma prerušil . ,,Ale nechceš "odpovedal smutne ,,ser na to " ironicky sa zasmial.
Otočil sa mi chrbtom a ja som ho nechápala. Akože teraz sa tu budeme hrať na urazených ?
,,Akože teraz sa tu budeme hrať na urazených ?" zopakovala som svoju myšlienku. Neodpovedal. Ticho.
,,Justin ?" nič. ,,Justin!" zase nič.
Postavila som sa z postele a po špičkách som docupitala ku jeho posteli. ,,Justin." spýtala som sa starostlivo a pohladkala ho po pleci.Zase neodpovedal. Zo zadu som ho objala a a ľahla si k nemu. Dala som mu bozk na líce, ale stale nič nehovoril. Už ma to naozaj štvalo. ,,Kurva Justin povedz, čo ťa trápi!" zvyšovala som hlas. ,,Nerieš" povedal smutné. Otočila som si ho ku sebe a zadivala som sa mu do očí. Mal ich celé červené, nepuchnuté a uplakané. ,,Čo som ti urobila.?" spýtala som sa zlomene.
,,Nič, len spomienky."
,,Aha."
,,Myslím, že by som ti mala povedať aj ja o svojej minulosti."
,,Myslím, že mala." odpovedal Justin a povzbudzujúco sa na mňa pozrel.
,,Všetko sa to začalo.....
Veľmi sa ospravedľňujem, že je taká krátka a úplne o ničom. Proste som vôbec nemala náladu a nič ma lepšie nenapadlo. Za chvíľu sa príbeh už bude rozbiehať. Nebojte sa. Časť bude este dnes večer na 100% a už dlhšia.
Komenty a votes potešia a prepáčte za chyby . Príjimam aj kritiku. :)))Ďakujem vám všetkým čo moju story čítate ...veľmi sa teším a ďakujem vám za krásne komenty. :D
* Sofi
ČTEŠ
Be free :$
FanfictionDvaja väzni....rovnaký osud.....sú zlý. Zažili totiž v detstve veci, aké len tak hocikto nezažije. Dokážu aj napriek tomu nemilosrdní vrahovia milovať ??