3 dalis

518 18 0
                                    

Arya pov.
-stai tavo pasta- pasakiau anna'i kai padaviau pasta zinau jog tai buvo blogas sumanymas bet vistiek padaviau.

- o aciu galvojau neturesiu su kuo valytis dantis.

- taigi tai ne tavo darbas bet viskas susije su tavim.

Anna pov.
- taigi tai ne tavo darbas bet viskas susije su tavim.

- o mai gad kalbi kaip detektyvas. Jau nusibodo apsimetinet tai tavo katino darbas padejau nesakyt bet...

Maciau kaip arya valdesi kad nesusijuoktu. O harry buvo tiesiog ituzes.

- as neturiu katino kvaile!!!!!!!!

- ups suklydau kate tu turi nu sorry juk.

- siuose namuose nera jokio gyvuno!!!!!

- kodel man nieks nesake?? Teks isigyt kad tureciau kam suverst kalte -apsimeciau nuliudusia.

- skalbsi mano drabuzius ir tvarkysi mano kambari kol bus svaresnis nei koki as palikau!!!

- pff ne dar ko juk tai ne mano darbas!!

- gerai nori karo bus karas!! - pasake ir isejas trenke duris.

Harry pov.
Kokia uzknisanti mergiote. Na nieko atkersysiu. Palaukiau kol jos iseis is namu. Nuejau i jos kambari ir sugadinau ciuzini, vonioje jos ivairias priemones su maisiau su kitomis. O ant kambario sienos pripaisiau.

Anna pov.
- idomu ka harry padare kambariui. Bet man nerupi.

- kodel - paklause arya.

- nes pries iseidama visus jo kambario daiktus ismeciau i siuksliadeze dabar jo kambari yra tik lova be nieko spinta be pakabu ir komodos bei kiti sunkus daiktai zodziu nieko ten ner.

- nu jo nenoreciau but jo vietoj.

- zinai ka as irgi.

Grizom namo anksti kokia 10val vakaro na visgi pabijojom Shay.
As apsimeciau lyg nieko nezinociau apie jo kersta bet as istiesu mirstu is smalsumo ka jis padare noriu kuo greiciau suzinoti.
- einu miegoti- pasake arya.

- as kartu labanakt.

Dar spejau pamatyt kaip harry nusisypsojo evil sypsena.
Iejau i kambari o ten lovos ner sienos ispaisytos ir didelem raidem parasyta ,,revenge kale''.
Nuejau i vonia cia viskas lyg ir gerai pamaniau nueisiu miegot pas arya tad nuejau issiplaut galvos ir viskas. issiploviau galva ir nuejau pas arya. Mes ruosemes audrai.

Harry pov.
Iejau i kambari o cia nieko nera visiskai tuscias kambarys lyg cia niekas negyventu drabuziu nera nieko nera tik ant sienos parasyta ,,na tai kas dabar gudresnis kvaily".

- Anna!!!!!!!

Anna pov.
- anna!!!!!!!

- na va ir harry.

- ar tau tai juokinga??!!!!

- ziauriai geriausia tai jog tu atemei mano lova o as turiu kur miegot bet as originalesne atemiau tavo drabuzius ir tu ju niekad neberasi.

- kur mano drabuziai???!!!!

- jie jau nebetinkami nesioti tavo drabuziai buvo suplyse tad ismeciau juos.

- tu ka padarei????!!!!!

- jis dar ir kurcias matai kaip cia yra.

- nieko as tau jau atkersyjau ryt ryte pamatysi.

- ka tu padarei???!!!! - dabar jau pykau as.

- na nezinau juk tu cia gudresne ir originalesne tai ir suzinok pati.

- harry!!!!!!!!!!!!

- bai bai gudruole melynplauke!!

- melynplauke????!!!!!!!

Their Life History (I)Where stories live. Discover now