Hey, het is echt al veel te lang geleden. Maar ik had echt geen inspiratie meer, ik hoop dat je het hoofdstukje leukt vindt.
Story_of_my_life_x--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pov. Emma
Onderweg naar het ziekenhuis krijg ik de gedachten dat Niall haar heeft aangereden maar niet uit mijn hoofd. Hij zal wel gewoon weer naar huis rijden en doen alsof er niets is gebeurt. Ondertussen zijn we aangekomen aan het ziekenhuis en wordt Emily direct weggebracht. Een vrouw van achter de balie komt naar me toe en zegt dat ik in de wachtkamer moet gaan zitten, van zodra ze iets weten komen ze het me vertellen. Het is ondertussen half 7 en, oh wacht we moesten al een half uur geleden terug in ons hotel zijn. Ik neem meteen mijn gsm en zie dat ik al 5 gemiste oproepen heb van onze leerkracht Engels. We moesten onze gsm nummer doorgeven zodat ze ons konden bereiken als er iets was gewijzigd. Ik bel meteen terug na 2 keer over te gaan neemt ze op. 'Emma, waar zijn jullie, jullie moesten al een half uur geleden terug zijn!!!' schreeuwt ze. 'Ja, mevr. ik weet het maar we kunnen er echt niet geraken.' Spreek ik haar toe. 'Waarom niet?' vraagt ze bezorgt. ' Emily is aangereden en ik ben nu in het ziekenhuis. 'Wat! Ik kom er meteen aan' en ze legt op. Ondertussen lees ik maar een boekje tot ze arriveert. De radio staat op en het nieuws begint. "Niall Horan rijdt voetganger aan" moet dat nu echt het is zo al erg genoeg.
Pov. Niall
Ik wil juist mijn auto parkeren als het nieuws op de radio komt. "Niall Horan rijdt voetganger aan" Het is nog maar juist gebeurd of het komt al in het nieuws. Dan begint mijn gsm te trillen, ik kijk wie het is. Het is Liam, ik neem niet op, ik heb echt geen zin in een preek. Ik wandel naar de ingang van het ziekenhuis en zie een horde fans staan. Dit kun je niet menen kunnen ze me nu niet gerust laten. Gelukkig weet ik een andere ingang. Gelukkig staan aan deze ingang geen fans. Ik ga naar binnen en ga naar de balie om info te vragen. Ze zegt dat er nog niets geweten is en dat ik maar in de wachtkamer moet gaan zitten. Ik neem plaats en zie het meisje dat bij het meisje zat dat ik had aangereden. Ze zal wel haar vriendin zijn. Ik zie dat het meisje op kijkt en me aankijkt. Ik zie alleen maar woede in haar ogen. Dat kan niet veel goeds betekenen. En dan komt ze op me af. 'Hoe kun je, had je haar hellemaal niet gezien ofzo!' schreeuwde ze naar mij. 'Nee, echt niet ineens was ze daar. Ik probeerde nog om te remmen maar het lukte niet. Het spijt me zo van je vriendin.' Zeg ik. Dan komt de mevr. Van achter de balie en vraagt om niet te schreeuwen. Het is tenslotte nog steeds een ziekenhuis.
Pov. Emma
Ik kijk op en daar zit hij Niall Horan de aanrijden van mijn beste vriendin en begin te schreeuwen. 'Hoe kun je, had je haar hellemaal niet gezien ofzo!' 'Nee, echt niet ineens was ze daar. Ik probeerde nog om te remmen maar het lukte niet. Het spijt me zo van je vriendin.' Zei hij zo rustig mogelijk. Dan komt de mevr. Van achter de balie en vraagt om niet te schreeuwen. Ik ga terug op mijn plaats zitten en blijf boor naar hem kijken. Ik zie hoe erg hij er mee inzit, maar ik blijf boos. Niet veel later komt onze leerkracht Engels eraan. Ik vertel wat er allemaal is gebeurd en kijkt dan naar Niall. Ik zie dat ze iets tegen hem wil zeggen maar bedenkt zich toch maar. De uren gaan voorbij en we hebben nog steeds niets gehoord van Emily. Onze leerkracht Engels neemt afscheidt van mij want ze moet terug naar de andere leerlingen. Ik mag hier blijven, maar moet haar direct iets laten weten als we meer weten van Emily. Ze heeft ook de ouders van Emily kunnen bereiken en die zijn met het vliegtuig vertrokken. Tegen morgenochtend landen ze en komen ze naar ons toe. Niall zit hier nog steeds. Hij heeft niets meer gezegd of gedaan nadat ik zo tegen hem ben tegengegaan. Ik loop naar hem toe om toch maar meer te weten te kunnen komen. Hij kijkt op wanneer ik naast hem kom zitten, ik zie dat hij geweend heeft. 'Wat is er?" vraag ik dan maar. 'Ik heb dit echt niet gewild, ik had haar gewoon niet gezien' en hij barst weer in tranen uit. Ik neem hem in een knuffel en begin hem te troosten. 'Ik weet het wel, en ik had niet zo tegen jou moeten uitvliegen. Het spijt me.' Zeg ik troostend. We blijven nog even zo zitten, maar laat hem dan toch uiteindelijk los. 'Weten je vrienden hier al van?' vraag ik. 'Waarschijnlijk wel, het wordt zo uitvergroot op de radio en de tv.' Zegt hij na een poosje. Hij neemt zijn mobiel en zie dat hij heel wat berichten en gemiste oproepen heeft. 'Ik moet maar eens naar ze bellen.' En loopt weg. Niet veel later zie een dokter naar de balie wandelen, de mevr wijst naar mij en de dokten komt naar me toe. 'Naill, de dokter komt.' Niall knikt en hangt op. Hij komt meteen, hij is er op hetzelfde moment als de dokter. 'Bent u de vriendin van Emily?' vraagt de dokter. Ik knik en de dokter gaat verder. 'Wel, Emily is...
JE LEEST
Ongeluk (one direction)
Fiksi PenggemarWat als je schooluitstapje naar Londen toch niet zo goed verloopt? Het verhaal gaat over een meisje Emily ze is 16. Ze gaat met school naar Londen. Wanneer ze in Londen zijn krijgt ze een ongeluk. Zal ze het halen en wie heeft haar aangereden?