Na zdjęciu Emma ^-^
Uwaga! Po tej książce będzie nowiutka i napewno was zaciekawi oto i tytuł:
"Ninja W Magicznej Krainie"
Choć mogę jeszcze zmienić nazwę, ale nom cos takiego będzie, ale to po tej książce. Od razu mowie, że będą smoki ciekawe kolorami itp. Pewnie będę szukać dwóch dziewczyn, ale zobacze bo nwm jak to zrobię ;)
Oczami Anieli
Leżałam sobie bo miałam koszmar. Boje się, że spełni się. Nie mogę pozwolić by powstała druga wojna i to jeszcze o coś głupiego. Usłyszałam hałasy na dworze więc wyszłem zobaczyć kto to...
Oczami Kai'a
Ciepłe i milutkie łóżeczko. Tego było nam trzeba, a za niedługo te gody....nie chce żeby Ania była zmuszona do sexu, mamy czas. Ale jeśli jej coś zrobię to nie wybacze sobie.
Poczułem jak Ania wierci się, otuliłem ją delikatnie bo mogła mieć koszmar.Ania: Kai....czy my za niedługo...
Ja: Nie, spokojnie.
Ania: Ale ja jestem gotowa.
Ja: Kochanie nie musimy. Poczekamy na dobry moment.
Ania: Spokojnie jestem gotowa ma maluszka.
Ja: Serio?
Ania: Tak. Taki malutki ty.
Ja: Albo ty.
Ania: Hihi Kai odpocznij, a ja zrobię ci coś do jedzenia, dobrze?
Ja: Dobrze. - Ania wstała i ruszyła do kuchni, a ja leżałem. Nie mam ochoty spać więc tylko leżałem i czekałem. Mam nadzieje, że to koniec problemów bo nie uśmiecha mi się latać za Cole'm. Zazwyczaj problemy to jego wina. Chce chociaż te gody przeżyć bez szukania jego. Oby tylko mu nie odwaliło....Aniela nie zajdzie w ciążę bo gody to czas zachodzienia wilków w ciążę, a ona to wampir więc nie powinna mieć dziecka. Jak by miała to byśmy mieli straszne kłopoty.
Oczami Cola
Siedziałem w pokoju, a ojciec Walia w drzwi. Mam go w dupie.....kurwa za niedługo te gody...mój instynkt nie wytrzymuje. Mam ochotę iść do niej i porwać do swojego domu. Wychowany tam swoje dzieci. Wszystko będzie idealne. Nie pozwolenie jej dotknąć. Muszę uciec przez balkon do niej.
Pocichu by ojciec nie usłyszał wyszedłem przez balkon i uciekłem do Anieli. Czułem, że jest u siebie i leży. Napewno ucieknie jeszcze raz tym razem nie podstawie jej na krok! Biegłem szybciej...hmm...dziwne nie ma straży nigdzie...to mnie ciekawie gdzie oni są. Jay z odziałem powinien już dawno tu chodzić. To dobrze dla mnie, ale czuje, że cos się stało....Nie! Napewno nie Anieli!Oczami Anieli
Chodziłam sobie po naszym lesie. Właściwie chodziłam w stronę tego hałasu. Nie podobało mi się to, ale muszę chociaż raz być odważna!
Hałas zaprowadził mnie do starej, opuszczonej kryjówki pod ziemią. A to ciekaw nigdy jej nie widziałam....dobra nie ważne, zobaczymy co jest w środku!Oczami Jay'a
Dziś zrobiliśmy trochę wolnego. Muszę w końcu porozmawiać z Jandie. Nie mogę tak tego odkładać! No, ale zatrzymał mnie ten smrud wilka....Cole...wiedziałem, że wróci. Sam dam radę się nim zająć! Udałem się za zapachem. Ja pierdole on każdy mój dzień umie spieprzyć! Cole jesteś trupem!
Widziałem jak wspina się do pokoju Anieli. Ha! Chcesz ją porwać? Czeka cię niespodzianka. Dzięki zdolnością wampira mogę wysoko skakać więc skoczyłem do pokoju.Ja: Szukasz kogoś?
Cole: Jay!
Ja: Nie kurwa Święty Mikołaj.
Cole: Jak zawsze masz posrabe poczucie humoru.
Ja: Aniela nie pójdzie z tobą. Po moim trupie!
Cole: Dobrze wiedzieć! - Rzucił się na mnie....
Oczami Anieli
Kiedy znalazłam się w środku rozglądałam się. Wyglądał na zadbany i zamieszkały. Ciekawe do kogo to należy. Nie chciałam być nie miła, ale szukałam chodź wskazówki kto tu mieszka i czemu tu są takie hałasy.
Zobaczyłam na stole jakąś listę. Wziełam ją i przeczytałam....chwila co?!
"1. Skłócić plemiona.
2. Złamać serce Anieli.
3. Zaprzyjaźnić się.
4. Z....."Wtedy poczułam czyjąś obecność i dłoń na moim ramieniu. Odwrociłam się i zobaczyłam Nadakhan.
Nadakhan: Ohh widzę, ze znalazłaś mój schron.
Ja: Wiec to ty!
Nadakhan: Tak. Mam powody co do tego. Jesteś i będziesz moja kochana!
Ja: Nigdy! - Wtedy coś się stało i nagle.....
Hejo ^-^ podoba się? Oby ^-^
Nadal myślę nad nową książką ;)
Pozdrawiam: Futercia _Emma_Shadow adaxi_303 Czarna_roza LegoAndzia MisiaPatisia Alex_Garmadon Florka830 Ninja_Ala (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)
Do kolejnego chomiczki ❤❤
CZYTASZ
Ninjago: Krwawa Miłość
ФанфикWojna pomiędzy dwoma plemionami wampirów i wilkołaków. Jak i czym się skończy? musisz to przeczytać by się dowiedzieć!