*** PROOF ***

114 14 9
                                    


Pohled Chloe

Než dopadnu tvrdě na zem cítím jak mě někdo zachytí a pomalu položí na zem. Cítím bolest vystřelující z mého ramene a otevřu doposud pevně semknutá víčka. Podívám se na Louise ležícího vedle mě a pohledem skenující moje tričko zabarvené krví. Otočím hlavu a vidím ostatní přikrčené za gaučem a křesly, když v tom vrazí dovnitř Paul s ostatními a v té samé chvilce se znovu roztříští sklo okna a dovnitř vlétne další kulka a i oni padnou k zemi.

„Zůstaňte všichni na zemi !!!" slyším Paulův hlas a dívám se na Louise ležícího vedle mě a na jeho mírně vyděšený výraz, když se ke mně přisune a snaží se svou mikinou zastavit krvácení. „Už mi věříš Loui" zašeptám, jelikož na víc nemám sílu. Začínám pociťovat malátnost a chce se mi strašně spát. On jen divoce přitaká, v jeho očích se zalesknou slzy když zděšeně těká pohledem mezi mou tváří a mikinou nasáklou krví. „Paule!! Proboha Paule ona vykrvácí !!!" Louisův výkřik je to poslední co slyším než se moje oči zavřou a já upadám do temnoty.

Pohled Louise

Zachytil jsem Chloe dřív než dopadla naplno na podlahu. Rána na rameni krvácela hodně a já se zděšeně díval na její bledý obličej. V očích měla strach a já v první chvilce nevěděl co mám vůbec dělat. Hlavou mi běželo jen to, že to všechno co řekla byla pravda. Pohledem jsem rychle přehlédl kluky, ale ti byli naštěstí poschovávaní všude kolem, když v tu chvilku rozrazil dveře Paul s ostatními a ve stejnou chvilku zazněl opět zvuk tříštění skla a zasvištěla další kulka.

Paulův hlas se rozlehl pokojem „Zůstaňte všichni a zemi !!!" a já se otočil zpět k Chloe. Její triko bylo nasáklé krví a já se konečně rozhýbal rychle jsem si sundal v leže mikinu a snažil se zastavit krvácení, ale marně. „Už mi věříš Loui" ozval se její šepot a já divoce přitakal, byl jsem tak vyděšený. Těkal jsem stále očima mezi její blednoucí tváří a mikinou nasáklou krví. Její oči se začali zavírat a mě ovládl neuvěřitelný strach. NE to NE, nesmím jí ztratit znovu, když jsem jí opět našel. „Paule !!! Proboha Paule ona vykrvácí !!!" zakřičel jsem a už jsem jen sledoval jak se její oči zavřely a ona upadla do bezvědomí.

O několik hodin později

Pohled třetí osoby

Louis neklidně přechází po nemocniční čekárně, zatím co na operačním sále bojuje o život dívka, kterou tolik miluje a kterou znovu nalezl. Jeho myšlenky, stejně jako myšlenky ostatních, kteří jsou s ním v místnosti zaměstnává to všechno co jim dovyprávěla a, že to co se právě stalo do sebe opravdu zapadá.

Někdo jim chce ublížit a myslí to opravdu vážně. Policie si převzala její telefon a snaží s něco vypátrat zatím co oni čekají na to jestli ona přežije. Musely čekat ještě notnou chvilku po druhém výstřelu, než s odvážily pohnout a než si Chloe mohl převzít lékař. Ztratila mnoho krve a když to byl zásah do ramene nadělal hodně škody. 

Nakonec se i on usadí k těm třem na nepohodlné nemocniční židle a položí obličej do dlaní. Ucítí na zádech ruku a vzhlédne, střetne se z pohledem Liama plný taktéž starosti a jen se chabě usměje. „Ona je bojovník Loui ona to zvládne uvidíš" poplácá ho po zádech a on se snaží jeho slovům věřit. Tolik se snaží věřit....


Další část na světě. Konečně mám dost volna, abych se věnovala psaní tak snad vás tento, i když kratší díl potěšil.

Comen and Votes díky moc lásky moje ♥

With big love...♥

Vaše Nathalii...

SALVAGE *L.T.*Kde žijí příběhy. Začni objevovat