Twily'nin yaptığı ceza

1.7K 32 13
                                    

Jane : JEFF!
Jane ağlamaya başladı.
Jane : Lütfen uyan! Jeff! Sana ihtiyacım var! Jeff!
Tam liderleri ona uvzunu geçirecekken biri bıçak fırlatır ve uvzunu keser. Jane bıçağın geldiği tarafa doğru baktığında Twily'i görür.
Twily liderle savaşmaya başlar. Bi ara lideri bir iple bağladı ve telefonla konuşup birinden yardım istedi.
Lider işlerden kurtulunca birden biri kafasına bir tokmak geçirdi. Bu L.Kad'dı. Arkasında L.Lash, Masky, Hoodie, E.J ve L.J vardı. Masky, L.Kad ve L.Lash Jeff'in yanına koştu. En sonunda lideri yendiler ve Jeff'in yanına koştular. Twily cebinden bandaj çıkardı ve Jeff'in yarasını sardı.
Jane : Onu N.Ann'a götürmeliyiz!
Twily : Hayır...bu kadar hasarı N.Ann bile iğleştiremez.
Jane : Y...ya...yani...Jeff...ölecek mi? Lütfen ölmesin!
Jane ağlamaya başlar.
Twily : Merak etme Slender yapabilir. O böyle şeyleri çok iyi biliyor. Jeff'i kaldırın.
L.J Jeff'i kaldırır ve eve doğru giderler. Slender Jeff'in kanlar içinde yattığını görünce hemen onun yanına koştu. Jeff'i kanepeye yatırdı ve pansuman yapmaya başladı. İşi bittiğinde Jane onun üzerine atıldı.
Jane : O iyi mi!? Öldü mü yoksa!? Çabuk söyle o iyi mi!?
Slender : Jane sakin ol! İyi az sonra uyanır.
Jane Slender'a sarılır.
Jane : Çok teşekkürler Slender!

O sırada Twily.

Twily mane7 ye ders vermek için ormanın içinde onları aramaktadır. Onları gördüğünde onlara bıçak fırlattı. Mane7 hemen Twily'e bakar.
Rarity : Twilight?
Twily eline bıçak alır.
Twily : Kaçsanız iyi edersiniz!
Twily onlara doğru koşmaya başladı. Mane7 hemen kaçmaya başladı. Bir süre sonra Twily koşmayı bırakıp Jane'in yanına gitti.
Twily : Merak etme onlara derslerini verdim.
Jane : Teşekkürler Twily.
Jane Twily'e sarılır. Twily ilk karşılık vermez ama sonra oda sarılır.....

DEVAM EDECEK. .......

Jeff ve Jane The Killer aşk hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin