Sziasztok, Hope vagyok.
Egy átlagos, nemsokára 17 éves, kanadai lány, aki imád zenélni bármilyen hangszeren. A nyarat zenetáborban tölöm, amire magam keresem meg a pénzt.
A táborról annyit, hogy kicsit olyan mint a rock tábor, csak kevesebb drámával, tényleg, itt mindenki majdnem jóba van mindenkivel. Mindig vannak régi arcok, de feltűnnek újoncok is. Ott ismerkedtem meg a legjobb barátnőmmel Hettie-vel. Eszméletlen jó társaság és imádom amikor énekel, olyan mintha egy angyal hárfája zengne. Sajnos, ő Kaliforniában lakik, így nem tudunk a táboron kívül találkozni.
Mint említettem magam keresem a tábor díjját, igen, a suli mellett dolgozom, már 15 éves korom óta. Mindenki ismeri azt a boltot ahol színes, és nagyon illatos fürdőgolyókat és egyéb dolgot lehet kapni? Na én egy olyanban dolgozok. Imádom. Főleg a főnökeimet.
Már egész kiskorom óta jégkorongozom, ebben lelem egyedül a változatosságot, mivel szörnyen egyhangú az életem, bár édesanyám ettől is el akar szakítani, mert szerinte nincs esélyem a sikerre. Kedves egy anya, azt meg kell hagyni.
Igaz szerelmem Shawn Mendes, ami azért érdekes, mert még soha nem találkoztam vele. Valóban, egy városban lakunk, de még ennek ellenére sem. Ölni tudnék, csak hogy találkozhassak vele.Ennyi is lenne nagyjából az életem. Eddig.
(Í.h.:nem ilyen az összes rész, ez csak egy szereplő bemutatás)
VOUS LISEZ
It's just a dream ♡ S.M.
Fanfiction"-Mindent dalokkal oldasz meg? -Csak, ha a szavak már nem használnak."