TESADÜFLER ENGEL TANIMAZ ♥

144 3 5
                                    

Herşey sıkıcı bi okul günü başlamıştı.Darcy hayata olan inancını tamamen kaybetmişti.Artık onu hayata bağlayan hiçbişi yoktu.Ailesi bile..Annesi Tessa kızını mutlu edbilmek için bütün hayatını ona adamıştı.Çünkü babası öldüğünden beri güzel Darcy'si sanki onunla gitmişti.Kardeşini de etkilemiiyor değildi bu durum.O yüzden Tessa kızlarını üzmemeye gayret ediyordu.Tessa'nın işnden dolayı taşınmak zorunda kaldılar.Hemde Paul HighSchool lisesinin yakınlarında bi yere. Lise eskiden Darcy'nin hayllerinde olan bi yerdi ama şimdi umrunda bile değildi.İşte yeni uyandığı  sıkıcı günlerden biri daha.Şu an İngiltere'nin Florwurd kasabasının Amys sokağına taşındıkları için Paul lisesine gidecekti.Hiçte heyecanlı değildi.Oysaki yıllar önce sürekli orayı hayal ederdi.Annesi kahvaltıyı hazırlamış küçük kardeşi Alice'i çağırıyordu.Darcy banyoya girip yüzünü yıkadıktan sonra odasına gidip kıyafetlerini giymeye başladı.Tessa odaya girer girmez beyaz gömleğin altına kırmızı kareli mini eteğini giyen kızını bir süzdü ve "Harika görünüyorsun meleğim hadi kahvaltıya gel.Bugün o hayalindeki güzel okula aç gitmek istemezsin değil mi ?" diyerek gülümsedi.Darcy ise annesine kafa sallamkla yetindi.18 yaşına gelmişti artık.Son sınıfı okuyacaktı ve balo onu bekliyordu.Onun ise hiçbirşey umrunda değildi.Kahvaltıya geçti ve 6 yaşında olan şirin kardeşine gülümsedi.Yemeğini yedikten sonra okula doğru yol aldı.Bıkkın bir tavırla yürüyordu.Yeni arkadaşlar onun için hiçte heyecanlı değildi.Ama nerden bilebilir ki bu lisede en iyi arkadaşını bulabileceğini ? Ya da hayatının aşkını...

Umarım okuyan olur dfgh :D Başlar her zaman çok sıkıcı olur zaten merak etmeyin sonralarda güzel olacak arkadaşlar.Umarım beğenirsiniz Yorumlarınızı bekliyorum.Belki ilreiye doğru sizin fikirlerinizide hikayeye katarım. :D

TESADÜFLER ENGEL TANIMAZ ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin