Bunaa! Sa ma prezint: Sunt Elena,o fata de 14 ani din Roman ,un oras destul de mic si neimportant...invat la scoala din cartierul meu....sunt blonda cu ochi albastri,isteata,frumoasa si talentata..am uitat sa mentionez modesta.Deasemenea pot fi si impulsiva uneori,rautacioasa,suparacioasa si chiar malefica! Am un motanel pe nume Mario pe care-l consider ca un fratior,fiind singura la parinti.Obisnuiesc sa ies des cu prietenele mele cele mai bune:Miruna,Ana si Deea.Imi place in secret de un baiat din cartierul vecin,unde imi petrec majoritatea timpului cu amicii de acolo.mda...numele lui este Bogdan ,e blond,ochii lui sunt mirifici,te patrund,este foarte inventiv si atragator si....mai mic decat mine cu 8 luni!dar asta sper sa nu fie un obstacol.
Din perspectiva lui Bogdan
Nu-mi gasesc sosetele..Oare unde le-am pus?Ouch!Ce nai'..sticla tampita.
Ma impiedicasem de sticluta de parfum de la mama...nu inteleg de ce mi-a cumparat asa ceva...adica pentru ce sa ma dau cu parfum? Nu miros bine? n-am nevoie sa impresionez pe nimeni.A uite! Le-am gasit!Ar trebui spalate dar,lasa..merg si azi...cobor jos...
MAMA: Ce faci ,iar iesi la baieti? Ia si mananca mai intai.
EU:Ies la un fotbal.Nu mi-e foame.PA!
MAMA:......Hmmm....
..................................................................................................................................................................
MIRUNA:Bogdi,ce faci?
EU:Neata...bine,tu? I-ai vazut pe baieti?
MIRUNA:Baietii sunt plecati la Moldova...dar poti sa stai cu noi.
EU:Mda..ce fete mai sunt,ma rog?
MIRUNA:Pai eu,Ana,Criss,Ioana,Carmen,Crina...
EU:Ma duc in casa!
MIRUNA:De ce? Ce s-a intamplat?
EU"Nimic...nu vreau sa stau cu aia...
MIRUNA:Care aia?
EU:Crina..e antipatica..
MIRUNA:Hai serios...ce ai ma? E fata..vezi cum te porti?
EU:Aia e fata? Nu vezi ce apucaturi are? Si se cearta si se bate cu toti baieii.
Criss:Hey care-i treaba?
MIRUNA:Discutam...spune-i sa stea cu noi..nu vrea sa stea cu Crina...nu o place
Cris:Dar stie ca...Crinei ii place....
MIRUNA:TACI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Criss:Asa da...scuze,uitasem.
EU:...../:)
MIRUNA:Hai BOgdi,suport-o doar azi...de dragul meu :o3
EU:Bine ,bine....si asa nu aveam de cine face misto....
Nu e faza ca am ceva cu ea...ba da am...simt ca e ceva in neregula cu ea..e dubioasa...imi da acea greata cand sunt in preajma ei...probabil o urasc tare de ma simt asa rau..imi da o stare generala de discomfort...pur si simplu de cand a venit in cartier e ca un cosmar pentru toti..dupa parerea mea....
Din perspectiva Crinei
Abia astept sa ies afară ..am primit mesaj de la Miruna ca o sa fie si Bogdan afara..oare cand o sa-i spun ce simt?Cat de curand,sper...Oare cu ce sa ma imbrac? Perfect:egari negri si bluza roz cu dantela si decolteu larg....mda si asa nu stiu de ce ar trebui sa arat ceva..cine ma place,ma place asa cum sunt,corect?Am auzit ca azi vine Carmen cu cartile de joc..jucam pe provocari...hmmm...
Criss:Hey!Insfarsit ai venit..am vazut ce inseamna 10 minute la tine...
EU:Scuze...a trebuit sa ma prega...scuze.
Bogdan:Mda....ma rog....
Carmen:Buna!Scuze ca a durat atat..nu gaseam cartile.
MIRUNA:Bine..sa jucam!
Bineinteles dupa prima runda eu am pierdut si Bogdan a dat pedeapsa:
BOGDAN:Prinde 5 carti cu capul!
Bineinteles ca nu am vrut sa-l dezamagesc si sa nu-i ofer ocazia sa se amuze pe seama mea ca de obicei..asa ca am facut-o...au ce ma doare capul!
MIRUNA:..........
CRIss:...aaa.......
Carmen: Oare doare?
Bogdan: Hahahahahaha ..hahahaha!!!
RUNDA 2
Se pare ca a pierdut Carmen..si tot maestrul Bogdan a castigat..cred totusi ca e trucat jocul.
Bogdan:Pedeapsa..sa vedem...Sa imi dai un pupic pe buze...
Carmen:OK. Muah!
CUM?Asta e pedeapsa? Nu zau!?! Bine stiam demult ca lui Carmen i se inmoaie picioarele dupa el,dar totusi....Simteam cum mor pe dinauntru,mai ales cand il vedeam si pe el atat de incantat.Parca imi facea in ciuda.In fine,dupa runde,si runde de pupaceli intre cei doi si lovituri si chestii nasoale pentru mine..ne-am oprit din infernul asta.
Carmen:A fost super azi.Hai ca ma duc .Ne auzim maine.Paa
IN COR:PAAAA
In gandul meu:Du-te cu Domnul!
Criss:Ce facem acum?M-am plictisit...
MIRUNA:Mie mi-e foame..
EU:Dar ce ai mancat azi>
MIRUNA:Pizza,lapte cu cereale,prajitura,suc si spaghetti.
EU:WOW! Si eu am mancat numai o felie de pateu pe paine dimineata si imi tine de foame toata ziua.
Bogdan(Chicotind):Ai uns pate pe paine aai? Ungi pateu la greu!!..(in alt sens)
EU:Mda...ma rog....
OOps ..picura...MIRUNA:Vai ploua..ma duc in casa..pa ne auzim maine..
EU:Ok..pa, vorbim pe facebook.Eu mai stau ca nu am gluga si stau departe.
Ne-am dus in scara la Criss.
BOGDAN:Mai rau de atat nu se poate...sa raman blocat aici..cu asta!
CRISS:Nu fiii rautacios!
EU:Chiar...ce ti-am facut?
BOGDAN:Tu ,care mananci pateu! :)) TACI!
EU:......mda....
BOGDAN:Du-te ca esti proasta...pleaca acasa..sa nu te vad.
EU:Dar nu am umbrela...
BOGDAN:Nu-mi pasa!
EU(nervoasa la culme,am izbucnit):Da' stii ceva? Mars acasa,,cine te-a intrebat pe tine ceva? Te bagi in seama aiurea...Esti fraier sau te prefaci?(Ma grabesc sa-l imping dar imi da un sut puternic in glezna.
EU:Auuuu!Glezna mea..(Lacrimi incep a se scurge rauri pe obrazul meu.Ridic pantalonul si observ cum pielea prinde un usor contur movietic.)
Crisss:Bogdan!!!Nu ai mila? Esti nebun?
BOGDAN:Nu-mi pasa..daca e tare in gura,asa-i trebuie...
Deodata se repede in ploaie si fuge acasa.