Frostiron

1.4K 67 10
                                    

Ezt a kis szösszenetet (miért szeretem én ezt a szót ennyire 😂😂😂) külön ajánlom gerda99 -nek azért mert Frostiron és kárpótlás képpen a sok várakozásért :3

Az ágy rugója hangosan nyekkent mikor a milliárdos leérkezett rá, majd hamarosan követte õt ében fekete hajú társa is, aki fölé mászott és vadul csókolni kezdte. Az explayboy még, ha akar sem tud elhúzódni a félistentõl, de miért is akart volna? Perceken keresztül vívták heves csókcsatájukat, majd Loki elkezdte levetkőztetni az alatta fekvőt, miközben nyakát kényeztette.

Tony hirtelen úgy érezte nem kap levegőt és a már eddig is vadul dobogó szíve még hevesebben kezdett verni, úgy mintha ki akarna ugrani a mellkasából. Akarta, persze, hogy akarta, de ez még annyira korán volt, annyira hirtelen jött. Már egy jó ideje együtt volt a skandináv istenséggel és mégis úgy érezte nem áll készen.

Loki már a boxerjától szabadította volna meg mikor elkapta a kezét. A bajkeverő kérdõn nézett fel rá smaragd szín szemeivel, mire lesütötte tekintetét. Loki feljebb kúszott, hogy szem magasdágba kerüljön a barna férfival aki még akkor sem nézett fel rá.

- Anthony mi a baj? - kérdezte folyamatosan a másik tekintetét mindhiába. - Anthony - szólította meg lágy hangon mire a másik torka összeszorult. - Valami rosszat csináltam?

- Nem - rázta fejét a kisebb férfi. - Én csak... Én még... - de nem tudta befejezni.

- Te mi? - kérdezte a jötunn oldalra billentve a fejét. - Anthony mondj valamit!

- Én még nem vagyok kész - vallotta be a filantróp és mélyen elpirult. - Ne haragudj, de egyszerűen még nem érzem úgy, hogy kész lennék rá.

- Nem haragszom - fordult le róla az istenség, majd gyengéden a mellkasára húzta. - Addig nem teszek semmit amíg te nem akarod, akkor történik meg mikor te szeretnéd. Miért gondoltad, hogy haragszom?

- Mert egy idióta vagyok - mondta majd felnézett, feljebb húzódszkodott és orrát a másikéhoz dörzsölte.

- Ez mi volt? - kérdezte az asgardi felvont szemöldökkel.

- Eszkimópuszi - válaszolt Tony édes, kisfiús mosollyal.

- Furcsa szerzet vagy te Anthony Stark - mondta még közelebb vonva magához a zsenit.

- De szeretsz - pillogott nagyokat a másikra.

- El sem tudod képzelni mennyire - csókolta homlokon, majd jó alaposan betakarta.

Többet nem szóltak csak lassan, egymást ölelve mély álomba merültek.

SzösszenetekWhere stories live. Discover now