Bu benim ilk yazım olucak çok iyi degilim bu yazıda birbirini delice seven iki aşığın başına gelen olayları ele alıcaz kısacası ben "mersel"
Bugün günlerden bayramdı ve bayram bana herzamanki gibi sıradan geliyordu yine bir arkaďaşımı bulup gezerim diye düşündüm seyfile 23 nisan diye bir park vardı oraya gidip ordan seyfilerin babanesine gidicektik tam otururken güneşin o yakan bakışının altında bize doğru gelen iki insan vardı.Biz aldırış etmedik.Baktık önümüze ama o iki insandan biri ile bir sosyal site aracılığı ile arkadaşça konuşmuştuk çok önceden sonra bizim karşımızda başka iki kız oturuyordu bu gelen iki insandan birinin adı selvi birinin berna okuyucularım bana mert diyebilirsiniz. Sonra selvi kızlara dik dik bakıyordu onlar kalktı selvi yanıma geldi "mert" dedi."Efendim" dedim nazik bir tonla ama ben onunla konuşmayalı çok olmuştu.Susmakla yetindik sonra ilerleyip ağlamaya başladı nolduğunu anlayamadan."Iyimisin selvi" dedim evet dedi yan yana oturduk. Tabikide seyfilede bernada konuşuyordu sonra ben o ilk bakışta garip hissettim bakışı kalbimi okşuyordu bir nebze huzur mutluluktu sarıldım.Daha sıkı.Sonra ayrilma zamani geldi o aralar yine pek konuşnuyorduk seyfiyle berna sevgili olmuşlardı ben de selviye kancayı takmıştım o haberi olmadan aldığım çıkarttırdığım resimler anahtarlık yüzük bile almıştın ona bakmaya bile kıyamıyordum.sonra okulma geliceğini söyledi bir arkadaş grubunda konuşmaya başladık nasıl kıskanç nasıl seviyoruz . Sonra ilk günler erkekler selvime baktı içim alev yeriydi onu görünce heycandan iliklerim titrerdi adeta sonra hata yapmamaya başladık ben 08.12.2015 tarihinde çıkma teklifi ettim evet artık sevgiliydık aşık sonra bazı insanlar aramızı bozmaya çalıştı biz mersel olarak hep göğüs gerdik çok kıskançtık bağırırdık,çağırırdık,söverdik ama bilirdik ki hepsi aşktan yaz oldu birden değiştik gibi olduk ikimizde ben ayrıldım birsürü hakaretler sözler ettik birbirimize ama asla sevmekten vazgeçmedim.Bugün okullar açıldı 1-2 aydır görmüyordum nasıl kalbim onun için kelebek misali çırpıyordu çök özlemiştim ikimizde çok hata yapmıştık bir kızla konuşmamıştım ama yanlış anlaşılmalar.Buluştuk oda özlemiş ilk defa beraber ağladık sarıldık öptük,öpüldük şuanlık iyileşicez inş siz siz olun hayatinizda bir kişi sevin onu barindirin her zaman yüreğinize bakın bazen hayatınızın aşkı karşınizdadir seni seviyorum mersel diyebilsin insan ilk yazım hastayım ama aşiğim benden bu kadar devam edicek ve uzun olucak mersel hiç bitmiycek bizi seviyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Dal Sevgi
Teen FictionAşk her zaman aşk mıdır aşık olanlarımıza, evet sizinle kücük yaşlardan okul hayatindan uzanan sonsuzluğa esirgeyen bir aşk aynı zamanda nefret ve her duyguyu işlemeye çalışacağız lütfen aşkı hissedin,hissettirin.