Karanlık Geçmiş

105 9 6
                                    

Selamlar :)

Okulların açılmasından dolayı yazamadım kusuruma bakmayın. Ama uzun bir bölüm yazarak kendimi affettirmeyi umuyorum :)

Emeğe saygı, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmuyoruz :)

Keyifli okumalar...  :)

--------------------

2 ay önce...

Kan ter içinde uyandı yine... Kabuslar rutini haline gelmişti. Üstünde alelade duran çarşafı atıp bir ton ağırlığında hissettiği kafasını yastıktan kaldırmak için büyük çaba sarf etti. Kafatasının içinde milyonlarca karınca geziyordu  resmen.

Ayaklarını yataktan sarkıtıp başını önüne eğdi. Çok mu sıcaktı ona mı öyle geliyordu? Yatağın avuçlarını koyduğu kısmında hafif dumanlar eşliğinde yanık kokusu gelmeye başlamıştı. Evi yakmaktan korkarak panikle çekti ellerini.

Yatağın diğer tarafındaki kıpırtıya çevirdi kafasını. Saçları yastığın üstüne dağılmış olan kızın  göğsü, uykusunun derinliğiyle inip kalkıyordu. Ayakları soğuk zemine temas ettiğinde bacaklarını yürümeye zorladı. 

Bu evi çok sık kullanmazdı. Küçük ve fazla şirindi. Bu yüzden burada sadece ufak tefek işlerini (içerideki gibi) hallederdi. Koridora çıkıp soğuk ahşapta ilerlerken yönünü yandaki banyoya  yöneltti. Maun kapı gecenin sessizliğiyle yarışır derecede sessizce açıldı.

İçeriyi dolduran sarı ışıktan mıdır, yaptığı yapmak zorunda olduğu şeyin ağırlığından mıdır bilinmez aynada yansımasının olması gereken yerde resmen bir hortlak ona bakıyordu.  Hüma'yı düşündü? Bunları ona anlatacak mıydı? Anlatsa anlar mıydı yoksa ondan nefret mi ederdi?

Muhtemelen nefret eder dedi. Aslına bakılırsa çok bir şey yaptığı söylenemezdi. Belinde ipleri sarkan gri eşofman altına baktı bir süre boş boş. Lavaboya ilerleyip bedeninin sıcaklığıyla zıt olan buz gibi suyu yüzüne çarptı. 

Su damlaya ellerini lavabonun kenarına dayayıp yüzünü aynaya yaklaştırdı. Yeni çıkmaya başlayan sakallarının ardındaki yara izine baktı. Evet bunu bu yüzden yapmıştı. İntikamının bir parçasıydı ve yapmak zorundaydı.

Dün geceyi düşünmeye başladı. Abisinin arada sırada ziyaret ettiği sevgilisinin o gece hangi barda olduğunu öğrenmiş ve oranın yolunu tutmuştu. Kız bara girdiği anda ona gözlerini dikmiş yiyecek gibi bakmaya başlamıştı bile. Güzel demişti kendi kendine. İşimi kolaylaştırıyorsun...

Avına yaklaşan bir kaplan edasıyla kıza yaklaşmış, gecenin ilerleyen saatlerinde üst üste ısmarladığı kadehlerin de etkisiyle iyice sarhoş olan kızı buraya getirmişti. Tek maksadı ağzından laf almaktı ve bunun için uğraşmasına gerek bile kalmamıştı.

Kılını dahi kıpırdatmadan kız kendiliğinden şakıyıvermişti her şeyi. Yayvan yayvan ve bölük pörçük olan konuşmaları bile yetmişti ona.

"Ateeeşşş... Biliyooo musun? Sevgilim olacak öküz benimleğ hiiiğğçç ilgilinmiyooo" demişti.

Evet tam istediği kıvamdaydı. O kadar sarhoştu ki kelimeler ağzından saçma sapan çıkmaya başlamıştı.

"Arada sırada yanıma geliyooo. Ama eskisi kadar ilgilenmiyo benimleğğ"

Ardından da salya sümük ağlamaya başlamıştı. O da teselli ediyormuş gibi içinde ufak soruların gizli olduğu onu tasdikleyen şeyler söylemişti.

Ateşin Ruhu (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin