3. Kapitola - "Breakaway"

39 1 0
                                    

《Pohľad Roxanne Queen Evans》

Nemôžem si nechať pokaziť život! Nemohla mi to urobiť!

Môjho otca nasledoval aj Tyler, Danny a Lucy. Chceli to vybaviť spoločne - plánom.
Po ich odchode, keď som zostala s Darrenom na izbe sama, spustila som hysterický plač.

"Roxy, neboj sa, určite budeš Strážcom. Dám na to krk. Prosím neplač," Darren si ma opäť vtisol do objatia.

"Pokazila mi celý život!" zakričala som.

"NEPLAČ. Ak sa naozaj stane to, čo tvrdíš, zabijem ju. Nech ma pošlú do Vyhnanstva, alebo zatvoria do Podzemia, ja zničím ten jej. Ja ti to sľubujem. Ale posnažíme sa dostať sa na Výber, okay? Teraz na to nemysli. Musíš sa uzdraviť."

Pohľad Jeremyho Evansa

Po nájdení dverí rodiny Baileyovcov v Sektore 14, do mňa vošiel hnev.
Priam som zabúchal do dverí. Byť čo i len trochu nekvalitnejšie, vylomil by som ich z pantov.

Otvoril mi nízky, tučný pán so šedivejúcimi vlasmi - určite otec tej potvory. Nikdy som ho predtým nevidel, nemohol pracovať vo vyšších Sektoroch.
Za ním stála jeho manželka - taktiež malá domáca žena.

"Čo si prajete?" spýtal sa pán Bailey.

"Mohla by ísť Vaša dcéra von? Chceme s ňou niečo prebrať ohľadom... zajtrajšej poslednej skúšky pred Výberom," odvetil za mňa Danny, syn jedného z mojich kamarátov. Mám s rodičmi kamarátov mojej dcéry rovnakú partiu - pracujú buď na Centrále, v Rade a jeden z nich je Strážca.

"Katherine!" zakričala žena ponad plece do slabo osvietenej, staro zariadenej kuchyne. Byt Baileyovcov nebol ani z ďaleka tak moderný, ako je ten, v ktorom bývam ja a moja dcéra. Nachvíľu som preto zapochyboval, či je to dobrý nápad, no ihneď som svoje pochybnosti zakopal pod čiernu zem.

Obaja manželia odišli a v dverách ich vystriedala ich dcéra s úsmevom na tvári. Akonáhle si však uvedomila, kto sme a prečo sme tu, úsmev jej zmrzol na perách.
Tyler ju vytiahol z dverí von a Lucy ich zatvorila. Teraz som si ju vzal pod ruky ja.

"Počúvaj teraz pozorne, ty monštrum - ak ešte raz, čo prehovoríš, pozrieš, čo i len pomyslíš na moju dcéru," rukami som jej zvieral lem trička, "nájdem si ťa. Nájdem si ťa a zabijem ťa. Ak sa moja dcéra nestane Strážcom, tak to spravím aj tak. Mne je úplne jedno, že sa tam chceš dostať tiež. Alebo," obzrel som sa ponad plece nad decká za mnou, "ťa prenechám im a to mi bude tiež jedno, čo s tebou urobia. Si mi úplne ukradnutá, ale ak si začneš s mojou dcérou, začneš si aj so mnou. A so mnou si začínať nechceš," dodal som a hodil ju o stenu chodby. Po celý čas som k nej rozprával vo vzdialenosti asi troch centimetrov.

"Spravte si s ňou čo chcete," povedal som smerom k deckám, napravil si uniformu Strážcu, ktorú som si nestihol od príchodu na Základňu prezliecť, a rozkráčal sa preč.

"Moc radi, pane," odvetila Lucy a všetci sa vrhli k Baileyovej. Máme šťastie, že v týchto Sektoroch nebývajú kamery a väčšinou býva na chodbách mŕtvo.

~~~

Cestou do Sektoru 3 som sa zastavil doma v Sektore 4, kde bývajú najbohatší ľudia a ich rodiny na Základni - Strážci, ľudia v Rade a na Centrále.

Prezliekol som sa z uniformy - usúdil som, že Von už dnes nepôjdem.

Na nemocničnej izbe mojej dcéry som našiel ju a Darrena. Roxy spala a Darren ju hladil po hlave. Ten chlapec ju má rád viac ako kamarátku, to viem už veľmi dlho.

"Pán Evans, musím sa s Vami porozprávať," Darren vstal a vyšiel so mnou z miestnosti.

《Pohľad 3. osoby》
《Deň Výberu práce》

Na chodbách nemocnice sa nenápadne prechádzala blondínka s dioptrickými okuliarmi s výrazným zeleným rámom. Ľavú ruku mala strčenú vo vrecku bieleho plášťa s menovkou Dr. Page Smithovej, v pravej ruke držala dosku s papiermi o stave rôznych pacientov.

Pod maskou tejto nenápadnej 'lekárky' sa však skrývala teenagerka menom Lucy Ellen Berry.

Odbočila do jednej z uličiek, oproti nej kráčal lekár v bielom plášti pod menom Dr. Iana Lockwooda, tlačiaceho prázdny invalidný vozík s úhľadne zloženou dekou. Pod plášťom sa skrýval Danny Hughes. Vymenili si dosku s kreslom.

'Lekárka Smithová' zabočila do izby s číslom 172, k pacientke Roxanne Queen Evans.

Posadila sa do kresla, Lucy jej prikryla polovicu hlavy dekou a vyviezla ju von. Nenápadne ju vyviezla z celého Sektoru. Pri hlavných dverách na recepcii sa bavil s recepčnou pán Evans, čím odvádzal pozornosť. Vyzliekli si plášť, deku aj kreslo (oh my... vyzliekla si kreslo... Wtf :D). Všetko nechali pri Spaľovni odpadu.

Po ceste k Sektoru 3 sa zastavili u Roxanne doma, aby sa upravila. Pred Sektorom 3 sa stretli všetci akurát v čas Výberu.

"Ďakujem Vám ľudia, ste fakt najlepší," poďakovala sa a otvorila dvere do haly.
Tu sa s nimi Jeremy Evans rozlúčil a odišiel domov, kde počká na svoju dcéru, tak ako všetci rodičia.

V hale sa usadili na železných stoličkách. Danny s Lucy a Tylerom do ľavého rohu, Darren s Roxanne do stredu.

Osemnásť ročných ľudí tu bolo naozaj mnoho a keď sa všetci usadili, pred nich vystúpil Walter Gray - on riadi celú Základňu, má to tu pod palcom. Začal so svojím už dávno nacvičeným príhovorom.

Roxanne sa začali triasť ruky, ktoré sa snažila schovať do zaťatých pästí.

"Neboj sa Rox. Zvládneme to," Darren jej venoval hrejivý úsmev a chytil ju za ruku.
Zaujímalo by ju, čo si vyberie, aké povolanie mu prischne.
Nikdy sa ho totiž nespýtala.

Bude to dobré, hlavne sa nestresuj. Si v pohode.

~Hey Guys!

Nakoniec sa predsa len budem držať tej tretej osoby :D #SorryNotSorry
Aký je Váš názor na túto kapitolu?

Song: Adam Lambert - Runnin'

SEE YA!

~Miss17Goldie~

More HviezdWhere stories live. Discover now