"A proč pak?" Zeptala jsem se zvědavě. "Tak poslyšte." Chytl mě krečovitě za lícní kosti a hleděl mi do očí. Líbilo se mi to. "Mě nezblbnete. Na to jsem tady já, abych klamal lidi." Hlasitě jsem polkla. "A to klamete i mě?" Na mou otázku odpověděl hned další otázkou. "A teď mi řekněte, co ke mě cítíte?" Přeběhl mi mráz po zádech. Bože... Nevím co říct. Pomyslela jsem si. Opět jsem polkla. "Už jsem vám to řekla." Šibalsky se usmál. Tak, jak to umí jen on. "Chytrá holka." Pustil mě a oba jsme si pomalu sedali na své místa. Panovalo napětí. "Takže... Vás se o mě taky zdálo, že ano, doktorko?" To oslovení mi začínalo drásat ušní bubínky. "Harley, prosím. Myslím, že už jsme si dost blízcí." Řekla jsem svůdně. "Jak moc?" Ptal se. "Netuším." Začala jsem si prohrabovat vlasy. Přitahovala jsem ho. "Vy jste tak..." Opět mě chytil za lícní kosti, tentokrát něžněji. "Tak?" Ptala jsem se zvědavě. "Tak dobrá." Řekl a zase se usmál. Myslela jsem, že se z toho jeho úsměvu dostanu do hrobu. "Ale to vy přece víte, že ano?" Naklonil se ke mě. Naposledy jsme se na sebe usmály téměř stejným úsměvem a poté mě vášnivě políbil. Polibek netrval dlouho. Brzo jsem se od něj odtáhla, něco mě praštilo do nohy. Joker se na mě díval, jako by měl vše naplánovaný. Ohla jsem se abych se podívala. U nohy mi ležela pistol. "Co to má znamenat?" Lekla jsem se. "Malé překvapení." Vzala jsem zbraň do ruky a opřela se. "Myslel jsem, že když budeme pár, měly by jsme mít stejné koníčky." Usmál se. "Ne. Já nebudu zabíjet nevinné lidi!" Zamračila jsem se. "Kdo mluvil o lidech? Já mám namysli třeba Batmana." Usmál se a opřel se loktama o stůl. Jasně. Teď to chápu. Chce si ze mě udělat najemnýho vraha. Pomalu vstal a začal mě chytat za boky. Jednou rukou směřoval výš, druhou trochu níž. Bylo mi to příjemné. Ne. Musím se soustředit. Nesmí ze mě udělat jeho. "Na co mě chcete?" Odtrhla jsem mu ruce z mého těla. Mlčel. "Tak odpovězte!" Třískla jsem pěstí do stolu. Zhluboka se nadechl. "Ale prosím tě. Co se to stalo? Kam zmizela má doktorka?" Úplně se mnou manipuluje. Začal mi rozepínat halenku a já zrudla.
Nečekejte zas tak pikantní konec ☺😂 Děkuju 💕
ČTEŠ
"Would you live for me?"
Fanfic30. 3 - #593 ve FF! 30.9 - #726 ve FF! 25.9 - #871 ve FanFikce! 26.9 - #696 ve FanFikce! ♡ "Dobrý den, doktorko." Řekl. Můj pohled směřoval jen na něj. Na jeho oči, na jeho psychopatický ale přesto krásný úsměv. Na tu osobu, které jsem se tak bál...