Képzeld el. Ülsz az autódban és éppen a gyerekedért mész óvodába. A rádióból halkan szól a zene, majd jönnek a hírek.
- "Sajnálatos hírt kell közölnünk önökkel. Ma reggel, nyolcvanhat éves korában, meghalt a Supernatural-ból jólismert, Jensen Ackles. Ezzel követve két barátját, Misha Collins-t és Jared Padalecki-t a mennyországba.
- Szomorú hír, de ismét együtt lehet a trió. Vagy ahogy ők hívták magukat: A "Team Free Will"."
Megremeg a kezed és lehúzódsz az út szélére. Kikapcsolod a rádiót. A kezedbe hajtod az arcod és zokogni kezdesz. Nem tudod elhinni. Még egy ember, akinek rengeteg dolgot köszönhetsz és mostmár nem tudhatja meg, mennyit segített. Hányszor tartott vissza attól, már maga a létezése, hogy valami őrültséget csinálj? Meg sem tudod számolni. Inkább zsepit kotorsz elő és kifújod az orrodat. Letörlöd a könnyeidet és próbálsz megnyugodni. Az életed rád vár és megijed, ha késel. Így elindítod az autót és bekapcsolva a kedvenc zenédet, hangosan énekelve, átadod magad a fájdalomnak. Rengeteg mindent köszönhetsz neki. Leginkább az életedet.
- "Carry on my wayward son..." - Elakad néha a hangod egy-egy szónál, de te csak énekelsz.
Énekelsz és visszagondolsz az átvirrasztott éjszakákra, mikor nem hagyott engedni a mosolya.