❤Rano❤
Gdy wstałam była godzina 10.00. Jest niedziela co za szczęście! Wstałam leniwie z łóżka i podreptałam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, a następnie wzięłam z szafy ubrania :
Ubrałam koronkową bieliznę specjalnie na dzisiejszy dzień z Leo ♥
Zeszłam na dół i zjadłam śniadanie czyli naleśniki. Następnie powiadomiłam mamę o moim wyjściu do Leo. Poprawiłam usta czerwoną szminką i wyszłam z domu.
Gdy doszłam do drzwi n których pisało "Rezydencja Devries" zapukałam w nie 3 razy i po chwili w drzwiach ujżałam Devriesa. Weszłam z nim po schodach na górę. Byliśmy całkiem sami.
-A więc Alex jesteś gotowa?
-Tak ♥
-Ale ostrzegam, że przygotowałem lepsze "zabawy".
-Dobra, dobra... Zaczynamy...
Leo zamknął drzwi na klucz i wrócił do mnie. Popchnął mnie mile na łóżko i wpił się w moje usta. Było tak przyjemnie. Potem Leo zszedł niżej i wpatrywał się w moje piersi.. Ściągnął mi bluzke i stanik... Wziął w jedną rękę jedną pierś a w drugą rękę drugą pierś. Zaczął mi je masować.. Potem od czasu do czasu lizał i dotykał moich sutków. Całował mnie po brzuchu i zszedł niżej. Zdjął mi spódnice i majtki.
-Kochanie jesteś gotowa?
-Tak...
Potem Leo wyjął z pod łóżka opaskę na oczy i dwie pary kajdanek oraz bicz. Związał mi oczy opaską i nałożył kajdanki na ręce i nogi abym nie mogła się ruszać. Następnie masował moją przyjaciółkę. Ja już byłam mokra i dyszałam. Leo włożył dwa palce do mojej przyjaciółki potem trzy, cztery i zaczął nimi energicznie ruszać ja krzyczałam na cały głos. Wyjął palce z mojej myszki. Teraz zaczął lizać moją cipkę. Włożył do niej język i zaczął mi lizać w środku.
Jęczałam i było mi dobrze. Następnie Leoś wyciągnął język i zdjął swoje bokserki. Wszedł we mnie. Głębiej, głębiej aż w końcu włożył go maksymalnie. Ja krzyczałam z rozkoszy. Leoś zaczął poruszać się szybciej i szybciej.
-Leoś zaraz dojdę- powiedziałam.
-To dochodź wredna suko.
Nie spodziewałam się że Leo będzie aż taki brutalny. Włożył go jeszcze głębiej a ja krzyknęłam jak nigdy dotąd. Leoś znowu przyspieszył. Dyszałam tak szybko. W końcu wyszedł ze mnie. Poczułam ulgę.
-Teraz twoja kolej suczko. Powiedział.
Chciałam to zrobić tak mocno żeby tego nie poczuł przez dwa dni. Wskoczyłam na niego i odrazu założyłam mu kajdanki na ręce i nogi i opaskę na oczy. Wzięłam jego chuja do buzi. I zaczęłam go ssać. Leoś jęczał na cały głos. Potem go gryzłam i lizałam a Leo krzyczał. Wyjełam go z buzi i wzięłam go do ręki. Ciągnęłam jego przyjaciela tak mocno i szybko że Leo już nie dał rady.
-Alex dojdę ❤
-To sobie dochodź debilu 👋
Wtedy doszedł a ja połknęłam wydzielinę. Puściłam jego kolegę i cali zdyszani i podnieceni skończyliśmy. Nie przeszkadzało mi to zabardzo że powiedział do mnie suko bo w seksie był idealny! ♥
- Pożegnałam się z nim namiętnym całusem ubrałam się i poszłam do domu ♥Czy Leo będzie z Alex?
Czy Alex znowu będzie chciała to zrobić z Leo?
Dowiecie się w następnych rozdziałach ;*
CZYTASZ
Tumblr Girl ✔ L.D ✔
Teen Fiction-To że mam superstary nie znaczy, że jestem tumblr girl! -Nie jestem taką dziwką jak ta Britney z pod 15! -Dlaczego nie mogę żyć normalnie! -Co przerwę ktoś woła na mnie tumblr girl! -Mam już tego dosyć...Chcę się zabić...