Capitolul 2

79 6 5
                                    

- Doar daca esti ok cu asta,spun eu privindu-l.

-Da, e in regula, iubito vii la culcare?o intreaba cu gelozie in priviri.

- Vin acum,spune ea Ies amandoi in timp ce eu raman cu pustii.

Ea intra in camera si isi desface patul.

-A fost impresia mea sau aveai mutra aia a ta geloasa? Il intreaba Cece desfacandu-si parul.

- Gelos? Pe frate-miu? Ti se pare,spuse el desfacandu-si camasa

-Sigur ca da intotdeauna mi se pare, iubitule stii ca n-ai de ce sa-ti faci griji, ai chef de prostioare?spune ranjind.

- Dupa o zi plina de tampenii si cazuri de rahat? Nu cred Apropo a sunat Zoey Fosta ta colega,spuse el scapand de camasa

-Zoey?De ce te-a sunat pe tine? A uitat numarul meu sau ce, ii spune parand deranjata ca nu vroia nici harjoneala si il mai sunase si colega ei frumoasa de pica.

- Divorteaza Si are nevoie de cel mai bun,spuse el ajungand pe burta in pat

-La pat probabil de cel mai bun, nu vreau sa iei cazul, se incrunta urcand in pat si se intinde pe pernă.

- De ce n-as face-o ? Te temi ca nu pot sa castig?,ranji el Intra sub patura si ii ajunse deasupra

-Nu doar nu vreau sa o reprezinte sotul meu, sa-si caute o avocată, ii spuse ea.

- Stii ca Harvey renunta cu greu la un caz Ce oferi la schimb?,ranji el sarutand fiecare san

-Mmm...pe mine, ce e mai bun decat sotia ta goala?ii sopteste gemand usor.

- Faptul ca te am pe tine doi copii minunati costume scumpe si ca n-am pierdut vreodata vreun caz Bine punctat blondo,ranji el sarutand-o incet.

-Ador felul in care saruti, spune Cece tinandu-l de dupa gât.

- Pacat.Unele femei adora totul la mine iar tu pomenesti doar asta,ranji el privind-o

-Care femei?Il impinge ea deodată.

- Cele cu care am fost inaintea ta si la care am renuntat dupa ce te-am cunoscut Urma sa adaug si asta,o prinse el de talie.

-Aa da, sigur, crezi ca nu stiu ca iei mai mult cazurile femeilor decat al barbatilor, chicoteste.

- Donna? Secretara mea inca te tine la curent cu tot? Salariul ei va deveni mai mic in scurt timp,se incrunta el privind-o.

-Nu da vina pe ea, te cunosc, iubitule stii ca te iubesc si nu-mi plac femeiele ca un roi de albine in jurul tau, ii atinse obrazul cu mana ei fina.

- Poate ca n-o arat si nici n-o spun prea des dar..Chiar te iubesc Cece.Si iti multumesc ca ma accepti cu toate cele,spuse el sarutandu-i incet mana.

-Sunt asa obosita, baby, il saruta usor si se intinde pe pernă.

- Atunci dormi.Voi fi chiar langa tine,sopti el luand-o in brate.

Adormira amandoi pana cand tarziu in noapte il auzira pe Dean agitandu-se in somn.Fratele sau se ridica incet si merse in camera sa.

-Dean, esti in regula? intreba Harvey atingandu-l pe umar.

Dean tresari apoi se ridica in fund incercand sa ia o gura nare de aer.

-Hei, usurel, respira, fratioare, spuse Harvey batandu-l pe spate.

- Mai tii minte ultimul caz la care am lucrat impreuna? Inainte sa-ti fac chestia aia si sa ajunga la parnaie? Inca am cosmaruri cu amenintarea tipului,soptesc atingandu-mi fruntea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 20, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Use your brain !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum