34. Bölüm - Sezon Finali (Mutlu Son?)

567 22 7
                                    

Sezon finalinin şerefine buraya dört şarkı bırakıyorum :D Dördünü de dinleyin ^^


*

Hatırlatma

Nichkun parmak ucunda yürüyüp, Joon'un arkasına geçti ve silah tutan elini havaya kaldırdı, o sırada Tasha kaçmayı başarmıştı.

Ama silah sesiyle herkes Joon ve Nichkun'a odaklandı. Korkudan hepsinin gözleri kocaman olmuştu.

*

Kısa bir sessizlikten sonra Nichkun elindeki silahı yere fırlatıp, Joon'un kanayan koluna baktı.

Joon acıyla yere yatınca polisler onu aldılar. Kolundan vurulmuştu.

Nichkun nefesini düzene sokmaya çalışırken, Tasha koşarak Nichkun'un yanına geldi ve sıkıca sarıldı ağlamasını durduramadan.

Nichkun diğerlerine bakarak, Tasha'nın saçlarını okşadı, nefes nefese.

"-Geçti güzelim, her şey yolunda."

-

-2 Gün Sonra-

Joon'un hapise girmesinden sonra millet biraz da olsun rahat nefes alabilmişti.

O süre zarfında Nichkun ve Tasha önceki konuları açmamışlardı.

Nichkun pencerenin önünde oturmuş, yağan yağmuru izleyen Tasha'ya baktı ve yanına yaklaştı. Bir şey demeden öylece onu izledi. Tasha yağmurun güzelliğini izliyordu, Nichkun ise onun güzelliğini.

Onu ne kadar çok özlediğini fark etti. Şu an ona sıkıca sarılmaktan başka bir şey istemiyordu ama yapamazdı.

Araları hala tuhaftı, hiçbir olayı henüz konuşup çözmemişlerdi. Sadece kısa süreliğine rafa kaldırmışlardı.

Ama artık zamanı gelmişti, bu tuhaflığa son vermeliydi.

Tasha sonunda Nichkun'u fark edince gözlerini araladı ve hızlıca başını eğdi. Ne söyleyeceğini bilmiyordu.

Nichkun, Tasha'nın karşısındaki tekli koltuğa oturdu ve ellerini birleştirdi.

"-Bana her şeyi anlat. Sözünü kesmeden dinleyeceğim."

Tasha afalladı bir süre. Nereden başlayacağını bilmiyordu. Sonunda nefesini düzene sokup son kez derince nefes alıp verdi.

"-Okula ilk başladığım zaman başladı her şey. Taecyeon'un arkadaşıydı, bu yüzden onun sayesinde tanışmıştık. Sonralardan bakışları rahatsız etmeye başladı, ardından da konuşmaları. Onu uyardım Nichkun. Erkek arkadaşım olduğunu söyledim ama o dinlemedi. En son beni öptüğü gün.. sen gördün. Nasıl lanet bir tesadüftü ki sen gördün ve yanlış anladın. Beni orada zorla öptü, bir anda oldu anlamadım bile. Şoktaydım."

RAKİP ÇETE // 2pmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin