-ÜK4-

507 11 1
                                    

Iyi Okumalar⭐️
Multi-Öylesine isteyen dinlesin
Aria'dan

Kıkırdama sesleriyle gözlerimi açtım.Kafamı kaldırdığımda ilk beni güzel bir koku sardı sonra ise 4 tane gözle karşılaştım.Omuz silkip gözlerimi tekrar kapattım.Kıkırdamalar gülmelere dönerken beynime jeton düştüğünde 'Lan!" Diyip kalkıp yerimden.

Atakan ve Damla yere yatmış kahka atarken ben şaşkınca bakıyordum.Yerde yatarken ellerini birbirlerine vurdular."Susun" diye cırladığında kankaları daha çok fazlalaştı.

Onlar kahkalarla gülerken Cenk ayağı kalktı.Damla ve Atakan bakıp bana baktı.Bir süre sonra gözleri boyoz gibi olurken "Ananı" diye mırıldandı.Damla sonunda kendini tutup "Teyze olmak için çok gencim" dediğinde yataktan Cenle aynı anda yastık alıp kafasına attık.Yastıkların derbisiyle yere yıkılırken vaz geçmeden gülmeye devam etti.

Ama durun bir dakika.....Telefonumu alıp Fotorafları açtım.Cenk anıma gelip telefona baktı.Ne yaptığımı anlayınca gülümsedi.Bende adile gülümseyip "Pişt çifte kumrular asıl buna bakın" dedim ve telefonu onlara çevirdim.İkiside gülmeyi kesip bana baktı.Telefonu onlara çevirip instagramdaki Fotorafı gösterdim yani akşam Atakan ve Damla uyurkenki.

"Acaba Atakan ve Damla sevgilimi ŞOK şok" dedim alta Yazdığım Yazıyı okuyarak.Damla yerden kalkıp "Seni çamaşır suyuna sokup saçlarını yolarım yolarkende dişlerini sökerim Aria" diye tehtit etti.Tehtitine gülüp öpücük attım.Sonra ise odadan koşarak aşşağı inmek.

"Maviş" diye bağırdım.Elinde tostla mutfaktan çıktı."No bor boo" dedi ağzı doluyken.Yüzümü buruşturup "Böyle konuşunca Söylicenmii şeyden iğrendim velet,defol" diyip yerimden kalkım.

"Gerizekalı" diye Damla bağırdığında "Efendim" diye bende bağırdım.Gülme sesi geldiğinde ardından "Bak nasıl tanıyor kendini" dedi.Bende gülüp "Acaba bu hayatta bana tek 'gerizekalı' diyen sen olduğun için ola bilirmi?" Dedim.Homurdanma sesleriyle küfür seslerini duyduğumda güldüm."Çok konuşma be,git giyin geç kalıcaz" dedi.

Onaylar mırıltılar çıkarıp odaya girdim.Dolaptan Cenkin bizim için aldığı okul kıyafetlerini çıkarıp giydim.Eteği kısaydı hemde baya ama benim için bi problem yoktu,alışkınım mini şeyler giymeye.Damlada aynı şekilde."Bi eteği gören erkeklerin bakışları gözümde canlandıda...imşallah yakışıklılardır" diyip güldüm.Damla koluma vurup makyaj yapmaya başladı.

Bende sade bir makyaj yapıp çantamı aldım.Aynada kendime baktığımda uzun ve salık saçlarım buğday tenime uyum sağlıyordu ve ortaya güzel bir göründü oluşmuştu.Özellikle pembe rengini sevmeme rağmen bu renk çok pembe olmadığı için gözemde bakmamıştı.Zaten batsaydı Damlaya bu kazağı nah giyydirirdik.Gicik faişe.

Okul kıyafetleri

"Kızlar hadi" diye bağırdı Cenk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kızlar hadi" diye bağırdı Cenk.Damla Rimelimi kapatıp bemi süzdü."Bence Cenk kızıcak" diyip kapıya ilerledi.Ben Anlamazca arkasından bakmayı kesmeye karar verip bende indim."Hadi gidelim" diyip kapıya yöneldim.Kapıyı atmıştımki kapı kapandı tekrar.Kaamı kaldırıp Cenkin kasılmış yüzüne baktım."Kasılmış yüz,sinirli bakışlar galiba sen sinirlendin ama bişey söyliycem kimin umrunda" dedim.Sonra kafamı sallayıp "Evet doğru bildin,benim" diyip Şirince gülümsedim.Cenk yüzünü sıvazlayıp "Çenede Çene ha" diye tısladı.Damla arkadan gülerken ben Kaşlarımı çattım.

Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin