-Nincs semmi, de! Ennyivel szeretném lezárni a témát! Viszont, mai miatt ide hívattam az az lenne, hogy most éles bevetésen kellene megmutatnia tehetségét. Elküldeném önt a Heffron Drive egyik turnérészletére, ami két hetet tesz ki. Remélem nem gond!- nemlegesen megráztam a fejem. Bár félek egyedül hagyni Rayt és Styleset a házamban.
~~~~
Az idő további részében megbeszéltük, hogy mit is kell csinálnom a két hét alatt, a fiúkkal hogyan dolgozzak össze és azt, hogy mik lesznek a megállók. Szerencsére nem kell sokat Anglián kívül tartózkodnom. Hét megálló lesz és mindenhol két napot tartózkodunk. Holnap után indulunk és éppen a nappaliba tartok, hogy ecseteljem Harrynek és Raynek a dolgokat.
-Végre megjöttél!- szólalt meg elsőnek Ray, aki a fotelben ült a bejárattal szemben. Harry a kanapén foglalt helyet, én pedig velük szembe, a tv elé álltam.
-Szóval, fiúk az van, hogy én nekem el kell mennem két hétre itthonról!- Harry szeme felcsillant én meg egyből feléje kaptam a fejem.- De a szabályok! Semmi buli, vagy ilyesmik! Arra szeretnék hazaérni, hogy rend és tisztaság van! Ha bármit meghallok buli felől mind a ketten repültök, remélem világos!
>Harry szemszöge<
-De a szabályok! Semmi buli, vagy ilyesmik! Arra szeretnék hazaérni, hogy rend és tisztaság van! Ha bármit meghallok buli felől mind a ketten repültök, remélem világos!- 'mint a vak ablak!'- mondtam magamban. Nekem ki kell kapcsolódni és kell egy kisebb bulit csapni. Ha nem is túl nagyot, mint régen, de meg fogok pár barátot hívni. És most, hogy Vi elmegy nem is kell megkérdeznem senkit.- Megyek pakolni, ha valami kell a szobámban leszek!- mind a ketten bólintottunk egyet. Megvártam míg Violetta formás kis teste eltűnik a szobája ajtaja mögött, majd Ray felé fordultam.
-Tartunk egy összejövetelt!- jelentettem ki egy mosollyal az arcomon és hátra dőltem a kanapén.
-Tartunk mi alvást! Senkit sem hívsz meg ide! Ki fog mind a kettőnket rakni, miattad! Nem fogsz te senkit meghívni!- mondta suttogva, de úgy, hogy teljesen jól értsem.- A legjobb haverom vagy! De tudod jól, hogy kell a tető a fejünk fölé!- egy bólintással jeleztem, hogy értettem, majd Ray is kisétált a szobából és a tervem szertefoszlott.
~~ Egy és fél nappal később ~~
>Violetta szemszöge<
Éppen a ruháimat pakoltam be, mikor valaki a szoba másik végéből megköszörülte a torkát. Ilyeden kaptam feléje, mert egy nem igen mutogatásra szánt ruhadarab volt a kezemben.
-Hmm.. Szívesen látnálak benne...- utalt Harry a kezemben tartott fekete csipkefehérnemű szettre. Megforgattam a szemem és bedobtam a táskámba azt.- Kendall örülni fog neki!
-Miért jöttél inkább azt mond!- kiegyenesedtem és keresztbe font karokkal néztem Harry felé.
-Jó utat és sok szórakozást jöttem kívánni!- felém lépkedett, majd mikor elém ért megölelt. Hirtelen furcsa volt ez az egész, de végül visszaöleltem.
-Köszönöm!- motyogtam vállába. Mikor elengedett megeresztett egy fél oldalas mosolyt, melytől térdeim megremegtek. Ennek így kellene reagálnia? Nem hinném! Mi történik velem? Miért teszi ezt velem?
-Holnap kivigyelek a reptérre?
-Ne-nem kell kö-köszönöm!- dadogtam össze-vissza. Eszembe jutott Kendall. Ő a barátom. De hülye vagyok! Mély levegőt vettem és kifújtam. Nincsenek érzéseim Harry felé hisz nem is kedvelem őt! Ha lenne az egyenlő lenne a lehetetlennel....
~~~~
Másnap reggel Kendall jött értem és együtt mentünk a buszhoz, mely a reptéren várt ránk.
-Izgulsz?- tette kezét combomra.
-Nem, én miért izgulnék? Inkább te, izgulsz?- csak elmosolyodott és dobolni kezdet ujjaival a combomon.
-Én természetesen nem! Nekem a színpad olyan, mint a zuhanyzó! Csak az egyik helyen van egy csomó ember, másik helyen pedig senki rajtad kívül. De mind a kettő helyen énekelek!- mondta ki egy szuszra, mintha ezt gyakorolná évek óta. Én csak nevettem rajta.
-Szép hasonlat! Csak kihagytad, hogy egyik helyen van rajtad ruha, másiknál pedig nincs!- nevettem tovább, ő pedig megrázta a fejét, de közben mosolygott.
-Igazából, ha nagyon megizzadok akkor a felsőm le szoktam venni!- még jobban nevetettem, mint eddig.
-Szerintem ezt a témát hagyjuk abba, mert a végén kiderül, hogy egyszer annyira leizzadtál, hogy hozattál magadnak egy zuhanyt a színpadra, teljesen levetkőztél és míg ment a koncert te addig szépen nyugodtan fürödtél és közben énekeltél- mondtam haláli higgadtan már.
-Ezt az elméletet hogyan sikerült összerakni?- nevettet jót rajtam jobbomon ülő.
-Okos ember vagyok!- jelentettem ki határozottan.
-És néha túlzottan is!- nevetett még jobban Kendall.
Negyed óra múlva megérkeztünk a célpontunkhoz. Kiszálltunk a kocsiból, majd a bőröndjeinket leadva két biztonságiőrnek felmentünk a buszra, melyben négyen leszünk két hétig.
-Dustin Belt!- mosolygott rám Kendall legjobb haverja, aki a Heffron Drive másik tagja is egyben.
-Violetta Bolett!- mosolyogtam vissza rá. Kendall még magyarázott valamit rólunk a másiknak, majd leültünk a kanapékra (vagy ki hogy hívja ezeket a nem tudom mi másnak nevezhető ülőalkalmatosságokat). Kendall és Dustin beszélgettek az egyik helyszínnel kapcsolatban valamit, amire nem nagyon figyeltem.
Helyette a busz elrendezését néztem. A felszálló ajtóval szemben el van kerítve egy rész a sofőrnek. Majd egy kis étkező, melyben található egy ici-pici asztal, és két szék. Ezzel egyben a nappali, melyben a busz két oldalán húzódik végig két kanapénak nevezhető ülőhely. Utána a négy ágy, kettő emeletes egymással szemben. Majd egy apró fürdő, melyben egy zuhanykabin, vécé és egy kézmosó található. Sokat sejtve enyém lesz az egyik emeleti ágy.
-Megjöttem!- hallottam egy női hangot.- Mizu?- egy körülbelül húszas évei körül járó, derékig érő, szőke hajú nő lépkedett fel a buszra. Szürke szoknyát viselt, fekete trikóval.
Hol is kezdjem... Nagyon sajnálom, hogy ennyit kellett várnotok erre a részre. Mindig terveztem, hogy írok, de annyi lecke volt, hogy nyolcig tanultam szinte minden nap. De most itt van a rész, remélem tetszett. Most egy kicsit Harry hanyagolva lesz, de higyjétek el, lesz még belőle elég. Pusszancs mindenkinek!
🙊Fanny💗
KAMU SEDANG MEMBACA
A zaklatóm ~H.S.~
Fiksi PenggemarÁltalában úgy van, hogy egy rajongó zaklat egy sztárt... Mi van akkor ha ez fordítva történik? Violetta egy átlagos lány, átlagos élettel. Csak pár dolgok zavarják, azok a dolgok melyeket utál. Úszni, víz közelében lenni, zavaró emberek/emlékek...