Yaz tatilinin sıkıcı bir şekilde bitmesine üzülürken, ve hep "sıkıcı" sözcüğünü tekrar ederken birden ve ani bir şekilde başıma gelmeyen kalmadı...Bu olanlar için ne kadar ağlayıp uzulsem de, yaşananlar ne değişecek, ne de beni mutlu edebilecek bir olay gerçekleşecek...Artık herşeyden umudumu kestim...Herşeyi bitirdim...Bende Artık ne güven duygusu, ne huzur, ne umut, ne mutluluk, ne de güç kaldı...Daha otuz beş yasinda olmama rağmen, yüzümdeki kırışıklıklar bitmek bilmiyor...Saçlarımın beyaz ve güçsüz telleri her gün daha da artıyor... "Alıştım ben.Nasıl olsa yaşananlardan uzun zamanlar gecti." desem yalan olur...Bir türlü alışamadım olanlara."Nasıl olsa yıllar geçmiş sen de abartma" diye demeyin sakın!Olanlar benim üzerimde büyük mü büyük etkiler, izler bıraktı.Ben o yıllar dayanılmaz acılar çektim, üzüntüler yaşadım...Tamam, kabul ediyorum, az da olsa Biraz abarttim farkındayım... Ama O kadarı nı da çok görmeyin bana canim! Neyse, neyse...Siz şimdi bu olayların (!) neler olduğunu ve nasıl yaşandığını ayrıntılarıyla birlikte merak ediyorsunuzdur...Benim için bu olanları anlatmak ne kadar zor olsa bile deneyeceğim artık sizin için...Ama bekleyiinn...
Biraz meraklandirayim sizi değil mi?
Bu bölüm kuzişim DesertEagle001 e ithafff!!
SELAMÜN HELLO ARKILERRR!! Bu ilk bölüm değil aslinda...Tanıtım gibi bise... Her neyse tatlislar...Konuşmak yani yazmak canim istemio...Tam üç woteden sonra YB'niz ellerinizde!Tam teslimat yapılır!Hiçbir zarar verilmemiş bir şekilde teslim ediir.OVARLOPÇU GELDİ OVARLOPÇUUU!!İlk günden şakayı fazla kaçırdım galiba...
Herr neyse...
Görüsuruk !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Olmak
Adventure"Neden yanımda biri yok?" "Neden böyle olmak zorundayım ben?Ben, neden yalnızım?"