-ITACHIIIII... Hol van már az ebéd? Mondtam ,hogy éhes vagyok.
-Én meg mondtam már, hogy csinálom mindjárt kész..... Tudsz várni még 10-percet?
-Nemm!! Ha időben kezted volna el akkor most nem kéne várnom... Berontottam a szobámba duzzogva és becsaptam magam után az ajtót.Kintről halottam ahogy Itachi megint szitkozodik, végül is megértem ő csinál mindent itthon és mindig a kedvembe akar járni. Igazábból nagyon szeretem Itachit még ha ez nem is látszott most rajtam és tudom,hogy ő is szeret.
Itt csak az a probléma, hogy nem elég nekem az a szeretet amit Itachi add, mint testvér... Én nem egyszerűen szeretem a bátyám, hanem szerelmes vagyok belé. Gondolom ez milyen elcsépelt és milyen szarul hangzott de ez van ....*KOPP *KOPP
-Figyel Sasuke sajnálom..
Hát igen még akkor is Itachi kér bocsánatot mikor semmit semm csinált imádom, hogy ilyen aranyos az öccsével szemben. Mást elküld a p*csába nekem meg bármit megtesz amit csak kérek...- Gyere be ! Mondom szomorú hangon Itának, mert ilyenkor tudom ,hogy mit szokott csinálni .. Oda jön megölel , add egy puszit a homlokomra és még vagy 50x bocsánatot kér.. De nem tudok ellenállni neki ,így néha én is rájátszok a szerepemre.
- Sasuke nagyon sanálom. Nézett rám szomorúan Ita. Odajött az ágyamhoz megölelt , megpuszilta a homlokom.
-Ne haragudj...
-Nem harakszom. Mondtam és megfogtam a derekát és magamhoz húztam Itachit.-Ita ..
-Mondjad. Nézett rám vidáman.
-Mi van a kajával?
-Ohhh basszameg!
Itachi rohant ki nevetve a konyhába ahol már leégett a kaja. Lezárta a tűzhelyet és vissza ment Sasuke szobájába.
-Jó lessz a pizza ? Kérdezte nevetve.
-Jó lessz. Mondtam neki mosolyal az arcomon.Itachi kiment a szobámból becsukta maga után az ajtót és rendelt pizzát.
Én addig a laptopommal "szórakoztam"
Na jóóóó...igazábból mikor egyedül vagyok akkor Yaoi oldalakat szoktam nézegetni, én ezt egyáltalán nem tartom furcsának nekem ez a normális..
Egy csomó Yaoi pornót néztem már, hogy amikor majd Itachival csinálom már simán mennyen minden. Mondjuk nem tudom, hogy ez az álom valaha is valóra válhat-e... Ita 21 én meg 17 , testvérek vagyunk és Itachi az a tipik lányok kedvence... Így nehéz lessz a sok szukával szemben.
Itáchi előző barátnőjétől is én szabadultam meg, megmutattam pár képet amin az ,az előtti barátnőjével szeretekezett Ita és az a szöke hülye liba be is vette .... Tudtam, hogy egyszer még jok lesznek azok a képek.
-Istenem de ostobák a mai lányok..motyogtam magamba és közben pont a házban elrejtett kamerákat néztem.. Igen még azok is vannak a ház minden egyes részében ,nem bízok semmit a véletlenre így ha még nem is tudok Itachi új barátnőjéről látom ,hogy mikor kit hozz haza. Láttam ,hogy Ita jönn vissza a szobámba így gyorsan eldobtam a laptopott az ágy másik felébe.*KOPP KOPP*
-Milyen illedelmes mindig kopog.. Nevettem magamba halkan.
- Gyere!
-Mész először te fürdeni vagy mennyek én?
-Mennyél csak! Mosolyogtam ,de közben a fejemben annyi mocskos képzelet futott át az agyamon, hogy beleborzongtam.
-Rendeltem pizzát majd egy 10-15 perc múlva jönn.
-Rendben.Rámnézett Itachi mosolygott egyet és ki is léppet a szobából, becsukta maga után az ajtót és azzal a lendülettel nyúltam is a laptopért, hogy le ne maradja egy percről sem ahogy Ita zuhanyzik... Attól is kicsordult a nyálam ha csak rá gondoltam. Ahogy néztem a fürdőszobás kamerát rájöttem, hogy ezt nem birom ki sokáig... Egyre keményebb lettem odalent és gondoltam ha már úgy is egyedül vagyok Ita meg fürdik mi baj lehetne.......... Nadrágon keresztűl keztem el dörzsölni merevedésemet és amikor láttam, hogy Ita is fogdosa az ő farkát akkor kivettem a gatyámból és elkeztem fel-le mozgatni minnél gyorsabban. Annyira jó érzés láttni ahogy Itachi is játszadozik magával a fürdőbe... Így olyan mintha együtt csinálnánk nem ?? Csak néztem Itáchit aki már a 3.ujját nyomta fel magának és láttam rajta, hogy nemsokára elmenni készül így gondoltam én is "rákapcsolok" lehúztam a gatyám teljesen és a boxerem ,benyálaztam két ujjam és óvatosan felnyomtam magamnak, tűzeltem belüröl , éreztem,hogy már nem sokk kell.... Láttam Itaciht és csak arra tudtam gondolni ha ezt ő tenné velem akkor ezerszer jobb lenn. Elfolytott hangon nyögtem, hogy ne legyek hangos és nyögésemre megveszült a testem, éreztem a hasamon és a lábamon a forró folyadékot, Fogtam egy papirzsepkendőt és letöröltem magamról és az ágyról. Ránéztem a laptopra ahol azt láttam, hogy Itachi is végzett. Szállt ki a zuhanyzoból egy száll semmiben, mivel a fürdőben nem volt törölköző mert mindet kimosta és a száríton hagyta.
-Itt a tökéletes alkalom! Kimegyek és jól szemügyre veszem Itachit, mosolyodtam el perverzek módjára.
Kimentem és pont szembe találtam magam a piros fejű , meztelen Itachival... Mondjuk nekem is piros pir jött az arcomra mikor megláttam ami oda lent volt .. Khmmmm ..
- SASUKE! Kiáltott fel Itachi szégyenében és zavarában.
-Ne nézz rám kérlek! .. Futott be Ita a szobájába.Én kinn a folyosón összeestem és kitört belőlem a kacagás, a földön hemperegtem és sírtam a nevetéstől.
*DINGG *DONGG
-Sasuke, kérlek nyisd ki! A pizzás az.
-Rendben. Próbáltam elfolytani a nevetésem.
Oda ballagtam az ajtóhoz a pénzt már Itachi ki készítette az asztalra.-Jó estét!
-Magának is.
A pizzásfiú odaadta a pizzát én meg a pénzt, elköszönt és már ment is a dolgára.-Ita!!!! Itt a pizza! Kiáltottam Itának aki tuti, hogy ezek után nem fog kijönni..
-Nem kérek!
Tudtam... Na ha te nem jössz ki akkor én megyek be!*KOPP *KOPP
-Hagyál Sasuke... Most nincs kedvem semmihez...
-Engem meg nem érdekell.. Fogtam magam és benyitottam Itachi szobájába aki ott gubasztott az ágyon lehajtott fejjel. Fogtam magam és leültem Ita mellé az ágyra.
-Gyere ki enni.
-Neh aharoh ( nem akarok) alig értettem mitt mond mert az egész fejét beletemette az ágyba. Megfogtam a derekát és megöleltem Itát.
-Jajj most kit érdekel, hogy láttam "azt" nekem is van .. Mondtam nevetve.
Itachi felkapta a fejét nevetve és vissza ölelt jó szorosan..
-De nekem nagyobb! Nevetett és ráfektetett az ágyára így most én voltam alul és ő felül de még mindig ölelt nem eresztett.
-De nem sokáig... Nevettünk együtt majd kimentünk megenni a pizzát.
Evés után mindenki ment a saját szobájába, én néztem még 1-2 órát a laptopon Ita szobáját majd letettem és elaludtam...Azon gondolkoztam alvás előtt ,vajon egyszer sikerül Itachival?? ....