Marinett/Beruškaa stal tam náš Čierny Kocour. A čo tu My Lady takto sama robí? Spýtal sa ma Kocour. Ja som si išla prevetrať hlavu. Povedala som. A čo tu ty robíš? No ja som si tiež išiel prevetrať hlavu. Povedal Kocour. Aha. povedala som zase ja. O do akej triedy chodíš? Už by si mi to mohla povedať. Povedal Kocour. Dobre chodím do triedy 1.A tam kde chodí aj Adrien Agrest. Povedala som a ako som povedala jeho meno tak som sa zasnila. Beruško? Ja som hneď prestala snívať. Áno. Povedala som. Si v pohode? Spýtal sa ma Kocour. Ja? Ja som v pohode. Prečo? Povedala som a ešte som sa opýtala. No iba som pred tvojimi očami mával rukou a triasol som s tebou až päť minút. Povedal Kocour. Promiň Kocoure.povedala som. No Beruško pôjdeš so mnou na ples? No ja nieveim už by som s niekym mala ísť. No ja som myslel iba že sa tam ukážeme chvíľu tam budeme a potom zase pôjdeme preč. No tak dobre. povedala som. Ďakujem. Povedal Kocour. No ja už budem musieť ísť. Povedala som. Už som išla hodiť joja aby som mohla ísť ale Kocour mi musel chytiť ruku. Otočila som sa naň ho.
Adrien/Kocour
Otočila sa na mňa. My Lady mohli by sme sa zajtra takto večer zase stretnúť na Ejfelovej veži?( Pardón ale neviem ako sa to píše.) Kocoure keď chceš tak môžme. Povedala milo moja Lady a odskákala preč. Rozhodol som sa že aj ja už pôjdem aby Plag nebol otravný. Skákal som zo strechy na strechu a potom som skočil do mojej izby.
Drápku moc!
Zakričal som a už som bol Adrien. Adriene som hladný daj mi Camembert. Povedal Plag a ja som si myslel že ho raz zabijem kôli tomu že myslí žalúdkom ako hlavou. Radčej som mu ten Camembert dal. Urobil som si hygienu dal som si pyžamo a lahol som si do postele. Myslel som na Berušku. Aká je dokonalá... S touto myšlienkou som hneď zaspal.
Ráno
AdrienAdriene vstávaj! Som hladný chcem Camembert. Povedal otravne Plag. Ja som vstal dal som mu Camembert a išiel som do kúpelne aby som si urobil rannú hygienu. Potom som sa prezliekol zobral tašku a išiel som sa rýchlo naraňajkovať. Po raňajkách som si pozrel rozvrh čo mi dala Nathalie a nastúpil som do limuzíny. Odviezli ma do školy. No ja som dnes trochu zaspal. Vystúpil som z limuzíny a utekal som do školy. No niekto do mňa narazil. No ja som sa na nohách udržal ale ten kdo do mňa narazi/a tak spadla na zem. Keď sa pozrela hore tak som spoznal že je to Marinett. Prepač, ja som ťa nevidela ako som utekala a trochu som sa zamyslela. Ešte raz prepáč. Začala sa ospravedlňovať. To nevadí Marinett. Povedal som a podal som jej ruku aby mohla na nohy. Ona ju prijala a tak som jej pomohol sa zdvihnúť. Ďa-ak-uj-je-em. Povedala zase naša Marinett ktorá koktá. Marinett niečo začala hrabať v taške. Tu maš. Povedala a podala mi škrabošku/masku a chvost. Ďakujem Marinett. Povedal som po ceste do triedy. Marinett ten ples začína o 19:00 a ja mám v tedy fotenie. Tak sa chcem spýtať či by som pre teba nemohol o 20:00 dojsť. Povedal som kľudne. N-no m-mo-ho-ol bby si-i. Aj-j j-ja m-ám-m v te-edy nie-ečo. Povedala Marinett. Tak ťa vyzdvihnem o 20:00 v Sobotu. Povedal som. D-obr-re. Povedala Marinett. No to už sme boli v triede. Adriene Marinett prečo meškáte? Zakričala učiteľka. Pardon pani učiteľka no ja som bola u zubára ale bola som tam od 6:30 a skončila som o 7:15. No tak som išla na zastávku ale tam som stretla Adriena a asi išiel sám. No ale meškal autobus o 20min a tak sme to už nestíhali. Povedala Marinett. No ja som neveril že Marinett vie tak rýchlo niečo vymyslieť. Aha tak dnes vás za to ospravedlním. Povedala učiteľka klidne. Sadli sme si na miesta a počúval som čo vysvetluje učiteľka. Pri konci hodiny začala učiteľka hovoriť o tom plese. Takže tento rok naša trieda pripravý ten ples o ktorom som už hovorila. No ale rozdelím vás do dvojíc a to čo pripravíte. Povedala učiteľka. Takže Kim a Chloe občerstvenie, Alya a Nino hudba, Marinett a Adrien výzdoba... Keď nás rozdelila tak zazvonilo na preztávku. Ja som sa otočil na Marinett. Marinett ďakujem že si tak rýchlo vymyslela tú výhovorku. Ďak-kuj-jem. Povedala Marinett. Marinett ja sa potrebujem s učiteľkou dohodnúť aby sme mi dvaja začali skôr ako ostatný. Povedal som. D-dobr-re ja s-s tý-ým p-pr-roblém-m n-nemá-ám. Povedala Marinett. No začala ďaľšia hodina. Na tejto hodine máme prezentovať project.
Som zase späť. A tu je aj ďalšia kapitola. No viem že to trvalo ale nemala som nápady. Tak sa ospravedlňujem a dúfam že sa bude páčiť.
Vaša MiraculosLadybug1.
YOU ARE READING
Kouzelna Beruška a Čierny Kocour
FanfictionČierny kocour je Adrien a Kouzelná Beruška je Matinett. Marinett/Kouzelná Beruška je zamilovaná do Adriena. Čierny Kocour/Adrien je zamilovaný do Kouzelnej Berušky. Kouzelná Beruška a Čierny Kocour už dlho zachraňujú Paríž. Kocour sa stále snaží odh...