029

49 5 0
                                    

NIALL POV
"Princess ben thuis!" Roep ik vanuit de gang. Ik hoor het vrolijke stemmetje van James al. We zijn nu 5 jaar verder. Bo en ik zijn nog steeds heel blij met elkaar. We zijn getrouwd, hebben een zoontje James en ze is zwager van ons 2de kindje. Ik trek mijn jas uit en hang hem aan de kapstok. Ook doe ik mijn schoenen uit en loop naar de woonkamer. Bo komt vanuit de keuken gelopen en loopt naar me toe. Ze drukt haar lippen op die van mij en ik kus haar terug. Nog steeds na 5 jaa kan ik hier zo erg van genieten. "Hi kleintje" zeg ik blij als ik naar beneden zak en James oppak. Ik zet hem op mijn heup en loop naar de bank. Vandaag hebben we een echo en weten of het een jongen of een meisje word wat in Bo haar buikje groeit. "Wat hoop je dat het word, princess?" "Uhm een meisje, dan kan James voor het op komen" antwoord ze vrolijk en komt naast me op de bank zitten. Voorzichtig leg ik mijn hand op Bo haar buik en wrijf er met mijn duim over heen. "Waar hoop jij op Ni?" Vraagt ze me. "Dan ook wel op een meisje, dan is mijn gezinnetje compleet" fluister ik. Ze krijgt een klein glimlach oo haar lipjes en kijkt weg. "Papa ga je mee spelen?" Vraaagt James. "Ja papa gaat met jou mee spelen. Ik word omhoog getrokkken en samen met James loop ik naar zijn kamer. Ik hoor Bo nog lachen als ik halverwege ben.

BO POV
Ik hoor Niall lachen samen met James. Ik ga op de bank liggen en staar een beetje naar het plafom. Vandaag heb ik een echo van mijn tweede kindje. Ik had nooit kunnen dromen dat dit allemaal uit zou komen. Ik heb al een prachtige zoon op de wereld gezet, en straks nog een prachtig kindje. Niall en ik zijn ondertussen al getrouwd en we hebben samen een huis gekocht, midden in het centruk van Londen. Onze bruiloft was precies hoe ik als klein meisje al wilde. Een princesachtig huwelijk. Alleen er aan terug denken laat me glimlachen.

Senna en mama nemen me mee naar het kasteeltje waar straks mijn bruiloft al zijn. In de auto krijg ik een blinddoek die ik op moet doen. Na een tijdje rijden zijn we aangekomen en nag ik uitstappen. "Wacht, ik help je met je blinddoek" grinnik Senna achter me. Ik voel dat mijn blinddoek word af gedaan en ik kijk met open mond naar het kasteeltje. "Wow die is prachtig" zeg ik met trillende handen. "Wie heeft dit versierd, het is prachtig" krijg ik over mijn lippen. "Senna en ik" fluisterd mama. "Omg dankjewel het is echt prachtig" "kom schat je moet naar de make-up en haar" mama trekt me mee naar binnen en duwt me dan in een kleedkamertje. Ik draai me om met mijn rug naar de muur en zie ik visagiste staan en een styliste staan. "Jij zaal vast Bo zijn?" Ik knik en word meteen in de stoel geduwt. De visagiste begint aan mijn make-up en in de spiegel zie ik de styliste een jurk uit een beschermzak halen. Met grote ogen kijk ik naar de jurk. "Voor wie is die jurk?" Vraag ik. "Voor jou natuurlijk gekkie" "vorr mij?" "Jaa voor jou ik hoop dat je hem past" "wow hij is prachtig" zeg ik nog snel met een twinkeling in mijn ogen. De visagiste draait mijn hoofd weer naar haar toe en gaat verder met mijn make-up.

(Oog make-up Bo)Als laatste doet ze nog wat licht roze lipstick op met daar over een lichtroze lipgloss

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Oog make-up Bo)
Als laatste doet ze nog wat licht roze lipstick op met daar over een lichtroze lipgloss. "En wat vind je er van?" Vraagt ze als ik in de spiegel kijk. "Heel erg mooi, bedankt" glimlach ik en ze gaat verder met mijn haar. Het word gekruld en sommige plukjes worden oo gestoken. Als laatste doet ze nog een zilver stukje in mijn haar en houd een spiegel aan de achter kant bij mij haar.

The Day That I Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu