Seval gidecek mi?

192 13 0
                                    

Herşey o kadar ani gelişmişti ki . Sanki birisi Seval'i bulutların üstüne çıkarmış ardında tepetaklak aşağı bırakmıştı. Bu düşünceler içerisinde Seval , restoranla ilgilenirken sabahki yaşananlar onu hepten yaralamıştı. Cevapsız'ın kirli oyunları onu her gün daha da yaralıyordu. Toprak'tan sonra ilk defa birine tutunmak istemişti. Ama Cevapsız yine işe girişmişti. Gün bitiminde Seval yatağın geçip yeniden vicdan mahkemesine başlamıştı.Gece boyu aklıı kemiren düşüncelerden en mantıklısını seçecek veuygulayacaktı.

         ........3 ay sonra........................

-Seval. Kalk hadi kuzum

-Ne oldu babaanne?

-Kalk hadi işine git.

-Ya babaanne bugün hafta sonu kim gelir ki?

-Asıl hafta sonu çok kişi gelir.Bende namazımı kılıp geliyorum.

 Babaannesi çıktığında Seval henüz sıcak yatağını bırakamamış , 3 aydır kendisini hiç arayıp sormayan Dağhan'ı düşünüyordu. Onu da kaybetmek Seval'i fazlasıyla yıpratırdı.Yatağından kalkıp son kez işine gitti. Çünkü bugünden sonra Seval karanlık güneşini doğuda batıracaktı.

...................................

-Ben buradan çıkacağım Onur .

-Ama Seval  burayı çok istemiştin? Gayet de düzenli ve titizsiniz. Bildiğim kadarıyla iyi işte yapıyor.Nedenini sorabilir miyim?

-Özel desem?

-Eğer sorun kira ise...

-Yo yoo Kira değil.Onur  ben en kısa zamanda buradan gidiyorum . İstanbul'a. Babaannemin de burayı tek yönetmesi onu yorar. Yani teşekkür ederim ama ben bu dükkanı hafta sonu boşaltacağım. 

-Ben üzüldüm gitmene.Dağhan sizin buraya iyi bakacağınızı söylemişti. Öyle de oldu. Ben kiracımı kaybetmek istemem. Burası binbir türlü kumpasın çevrildiği , kan dökmenin bazı caniler için zevk sayıldığı bir bölge. Ne üzücü! Ama sizin gibi aşklar, sizin gibi vatan severler bu ülkeyi yaşanabilir hale getiriyor.

-Ama bu biraz zor.Ben artık karanlık güneşimden kurtulmak için buraya geldim .Ama emin ol geldiğime pişman oldum.

-Emin misin? Dağhan? O da mı pişmanlıktı senin için?

-Dağhan beni burada tutan tek sebepti. Şimdi ise...ya bilmiyorum.

-Dağhan'ın haberi var mı gideceğinden?

-Hayır. 

-Seval yuh ama . Gidiyorsun ve Dağhan bunu bilmiyor. Bunu bilmeyi hak ediyor Seval .

-Eğer onu görürsem gidemem diye korkuyorum. O gitme derse ben kanayan kalbime rağmen burada kalırım ve bu hem bana hem Dağhan'a hemde çevreme acı verir.

-Sen bilirsin Seval . Ama benden söylemesi gitmeden önce Dağhan'a görün. Yasemin'den sonra sen de onu bırakma.

-Bilmiyorum. Belki de hayatına hiç girmemeliydim. Neyse biz şu işleri halledelim 2 güne gideceğim.

-Tamam


KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin