וואוו לא כתבתי פה שנייםםםם
כפי ששמתם לב יצאתי להפסקה כי באמת שכל יומיים שלושה היה לי מבחן וזה היה נוראי
אבלללל עכשיו אני חוזרת בגדולללל.נקודת מבט אלינור:
וואוו אני לא יכולה לתאר כמה אני מתרגשת, אני מאורסת לאהבת חיי, וואוו, זאת המילה היחידה שאני מסוגלת להגיד כשמדברים איתי על ההצעה. כמובן שאמא שלי כבר דאגה לעדכן את כל המשפחה שלנו בארגנטינה והלנה התקשרה לכל המשפחה של ברנדון ואני החלטתי להתקשר סופסוף למאריאנה וקנדלה (חברות שלה מארגנטינה - הערת הכותבת).
ישבתי מול המחשב כשהסקייפ פתוח ומצלצל לקנדלה ״אלינור אהובתי!״ קנדלה אומרת ואני רואה גם את מאריאנה איתה ״מה קורה איתכן?״ אני שואלת בחיוך ״כלום לא השתנה״ מאריאנה אומרת ואני מחייכת ״אז מה איתך?״ הן שאלו אותי ״אני מאורסת״ אני אומרת ומציגה למצלמה את הטבעת ״לא ראינו אותך שנה וקצת וכבר את מאורסת?!״ קנדלה שאלה וצחקתי ״מסתבר״ אני אומרת בחיוך ״אז מי בר המזל?״ מאריאנה שאלה ובדיוק ברנדון נכנס שעל גופו רק מגבת שמכסה את החלק התחתון שלו ״אלי ראית את התחתונים השחורים שלי?״ הוא צעק וצחקתי ״מה את עושה?״ הוא שאל והתיישב לידי ״בנות תכירו את בר המזל וברנדון תכיר את מאריאנה וקנדלה חברות שלי מארגנטינה״ אני אומרת והבנות צורחות ״טוב בקיצור אני צריך ללכת ראית אותם?״ הוא שאל ״את מי?״ אני שואלת ״את התחתונים השחורים״ הוא מתעצבן כבר ״כן, הם נמצאים במגירה השנייה של הארון״ אני אומרת והוא מנשק אותי ״תודה יפעשלי״ הוא אומר וקם כשהמגבת נופלת ממנו וחושפת את החלק האחורי שלו, במידי אני מכסה את עדשת המצלמה ״ברנדון!״ אני צועקת עליו ״זה הבית שלי ואם באלי אני אלך ערום״ הוא מכריז כמו ילד קטן ״אין לי בעיה שתסתובב ערום בבית אבל שאנשים לא יראו אותך ובמיוחד לא חברות שלי״ אני אומרת ושומעת את הבנות מצחקקות ״בסדר בסדר״ הוא אומר ושם את התחתונים שלו ״אלי!״ קנדלה קראה לי ״מה?״ שאלתי והסרתי את ידי מעדשת המצלמה ״מתי את באה לבקר?״ מאריאנה שאלה ״היא לא באה לבקר אף אחד, אתן באות לפה״ ברנדון שוב מתפרץ לשיחה הפעם לבוש ״אני שולח אליכן שני כרטיסי טיסה לפה והאנשים שלי יביאו אתכן לכאן, תתארגנו הטיסה עוד 5 שעות״ ברנדון אומר ואני מחייכת ״יאללה רוצו״ אני אומרת ומנתקת להן, ״כבר אמרתי לך שאתה מדהים?״ אני שואלת ומנשקת אותו ״תמיד נחמד לשמוע שוב״ הוא אומר ואני צוחקת.
YOU ARE READING
Why did it happen to me?
أدب المراهقينלמה זה קורה לי? זה סיפור על ילדה בשם אלינור (כולם קוראים לה אלי) פרח שעוברת דירה מבואנוס איירס (ארגנטינה) לניו יורק (ארה״ב). היא בדיוק עולה לכיתה יא ועוברת הרבה דברים טובים אבל גם רעים פוגשת אנשים חדשים ואולי גם אהבות? ***הסיפור בעברית*** ...