Kapitola...1

7 1 0
                                    

,,Mary ! Ak nevstaneš ,tak ťa neberem do školy! Šak vieš ako sa ponáhľam do roboty!"... ,,No , héj , už som hore."....Inak povedané , deň ako každý iný . Ranné , milé zobudenie , židne raňajky a celý deň premarnený v škole ... Toto ráno nebolo výnimkou. No dobre , tak trochu bolo....

,,Ježiši!" ,túto vetu som si opakovala celý čas ,čo som behala ako o holú dušu do školy..Práve keď som vošla do budovy ma zkacírovala vrátnička , že meškať sa nemá. Mala pravdu . Bolo 10 minút po osmej ..Utekala som teda k skrinkám kde som sa prezula ,inak povedané na jednej nohe papuča a na druhej teniska ..Trieda bola tak 5 metrov odo mňa....Potichu som zaklopala a otvorila dvere. Vystriedalo ma 18 Udivených pohľadov a 1 hlavný - učiteľkin.Napokon povedala :,, Mary, meškáš , to sa ti ešte nestalo . Choď si rýchlo sadnúť !"...Moje miesto bolo pri okne ..Rýchlo som sa chystala na fyziku a učiteľka sa medzitým pýtala ,že kto chýba . ,,Chýba Markus a Leo !" Ozvalo sa v triede .. Mne sa to zdalo nejako čudné . ,,Ale ,Pani profesorka , Leo je tu ,sedí a pozerá na tabuľu " ...V tom momente keď som to povedala sa Leo otočil a začal sa na mňa uprene pozerať . Všetci sa mi začali smiať , učiteľka mykala očami a prehľadávala triedu či mám pravdu a moja najlepšie kamarátka Natya sa len smiala a radoste a povzbudivo do mňa drgla lakťov so slovami ,,ty ho vnímaš , aj keď neni v škole. Toto bude ťažká láska počúvaj " ..Drgla som ju späť , ale nemohla som prestať pozerať na Lea. Ako to ,že ho tu nikto nevidí? Je to len ilúzia? V tom mi do myšlienok skočila Profesorka ,,Hmm. Leo fakt chýba , asi sa ti to len zdalo , Mary." Prikývla som , ale stále mi to nedalo normálne rozmýšlať. Zrazu sa Leo postavil a išiel ku mne .Nikto ho samozrejme nevidel . Postavil sa pred moju lavicu , smutne a uprene na mňa pozeral a jediné čo z neho vyšlo bola veta :,,Ty ma...vidíš?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Druhá ŠancaWhere stories live. Discover now