'Dus Amalia' zeg ik. Ze glimlacht. 'Hoe gaat het nu met je'. Ze knikt. 'Tja 5 jaar ouder'. Ik lach. 'En jij'. Ik knik. 'Weer herenigd met de vriendin, word een vader en ga haar ten huwelijk vragen' 'Ahh' 'oom Logan' zegt Lizzie. Ze komt met een labrador puppy aangelopen.'kijk dan'. Ik lach. 'Het is schattig ja' 'ja toch'. De puppy kwispelt blij en likt Lizzie over haar wang. 'Hoe ga je hem noemen' 'Bongoooo'. Bongo blaft blij. Ik lach. Er komt een vrouw aanlopen. 'Mam ik denk dat ze deze wilt'. De vrouw knikt. Ze pakt de puppy. 'Kom maar mee'. Ik sta op . We lopen achter de vrouw aan. 'Dus hoe beviel Amsterdam je en Engeland'. Amalia knikt. 'Het was super leuk'. Ik lach. 'Mooi' 'Dat je het nog weet' 'tja'.
Papieren worden onderetekend en spullen krijgen we mee. We stoppen het allemaal in een grote tas. Bongo krijgt een tuigje om en we krijgen een riem mee. Bongo springt blij rond. Ik hurk neer. Bongo gaat voor me zitten en houdt zijn kop schuin. Ik lach. Ik wrijf over zijn hoofdje. Hij blaft blij. Ik lach. Ik sta op. Ik kijk Amalia en haar moeder aan. 'Heel erg bedankt en ik zie jullie wel op de...'. Ik kijk Amalia aan. 'Bruiloft' fluister ik in het Nederlands. Ze grijnst. 'Huh ?' zegt de moeder. 'Ze legt het wel uit'. Amalia knikt. Ik lach. 'Kom Lizzie en Bongo' 'OOM LOGAN' gilt Lizzie. 'Ja' zeg ik. 'Hou jij deze grote tas vast'. Ze glimlacht overdreven. Ik zucht. 'Ja hoor'. Ze giechelt. Amalia lacht.
Als we weer thuis aankomen schrik ik van Carly. Nou schrik maar....wow. Ik ga naast haar zitten en bekijk haar. 'Mama en papa zeiden dat dit moest' 'Ja maar lieverd' zeg ik. 'Ze heeft kanker, Logan' zegt Dylan die binnenkomt. 'Wat ?'. Dylan knikt en neemt plaats op de andere bank. 'Er worden wel allemaal chemo kuren gehouden, alleen tis een erge kanker die ze heeft en een snelle uitzaaiing'. Ik zucht. 'Ome Logan. Ik wil wel jij en tante zien trouwen'. Ik glimlach. 'Oh dat komt wel goed'. Dylan grijnst. 'Ga je het doen?' 'ja vanavond nog'. 'Wel mondje dicht he schat' zeg ik tegen Carly. Ze glimlacht. 'Jaa'. Ik glimlach.
Aubrey komt binnenlopen. Ze kust me en gaat zitten. 'Leef je nog'. Ze knikt. 'Hoe voel je Carly' 'Goed hoor' zegt ze. Ik glimlach. 'Je helpt me vanavond wel hè'. Carly glimlacht en knikt.
**************************
Eindelijk een hoofdstuk. School ugh. Maar ook dat in het ander boek zou afmaken en die is ook af🙏🏻
Ik weet niet hoeveel hoofstukken er nog gaan komen. Niet veel denk , maar zodat ik daarna aan boek vier kan beginnen😍
JE LEEST
THEIR STORY BOOK 3
Teen FictionJBOOK 3 : WHERE ARE THEY NOW Ik zou eerst deel 1&2 lezen ❤️ 5 jaar later..... Verder met het leven van Aubrey en Logan. Na 5 jaar komen ze elkaar weer tegen en gevoelens komen weer terug. ************************************** Er word ook verteld...