- Dorothea, nincs mit felvennem.
A hátam közepére se kívántam ezt a bulit, inkább itthon töltöttem volna a péntek estémet és néztem volna egy jó kis filmet. De hát aki olyan szerencsés, mint én, és egy olyan barátnője van, aki minden hülyeségben benne van és boldog párkapcsolatban él – Dorothea – akkor erről csak álmodni sem mersz.
- Heather, most készítettem ki neked ezt a ruhát. – húzta össze szemöldökét, majd megjutalmazott a „rajtam nem mész keresztül" pillantásával. Ránéztem az ágyamon heverő darabra, amit hiába is nem akartam felvenni, az egyik kedvencem és tudom, hogy jól áll rajtam. Dorothea tudja a dolgát, még ha nemet is mondok.
- Jó leszek? – forogtam a fekete, combom közepéig érő ruhámban, ami nem feszült testemhez.
- Borzasztóan gyönyörű vagy! – tapsikolt barátosném, aztán karon ragadott és lesétáltunk a ház elé.
- Nash már itt van?
- Most jön. – Dorothea hangja olyan boldog volt, majd' kiugrott a bőréből. Nem tudom Nash hogy bírja, bár az igazat megvallva, ugyan olyan, mint Dorothea. Őket egymásnak teremtették.
Nash begurult a ház elé új kocsijával, amivel mostanság sokat villog. Beugrottunk a járgányba, a szerelmesek elöl, én hátul. Mindketten szerelmes pillantásokat vetettek egymásra, én hátul viszont az ablakon bámultam ki, egy sokkal jobb estével álmodozva. Az ágyammal, a laptopommal.
- Heather, ha lerészegedem, tied a kocsi. – dobta felém a slusszkulcsát Nash, majd Dorothea vállát átölelve beléptek a tömött diszkóba, ahonnan már áradt a rengeteg piaszag. Kaptam volna az alkalmon, és hazagurultam volna, de nem szerettem volna magamra haragítani a két gerlepárt, így inkább bosszúsan beléptem. Valami sláger gyáros embereknek ment a még feldolgozott számai, ami fokozta a hangulatot. Testek simultak egymáshoz, volt aki részegen hempergett az egyik bárszékben, akik izzadva ugráltak, akiknek pucér felsőtestük elvarázsolta egy menetre a lányokat. Egy tipikus bulival állok szembe.
- Mit adhatok a fiatallánynak? – mutatta meg tökéletes fogsorát a pultos.
- Egy kólát kérek. És az orrom előtt bontsd fel! – mutattam rá, mire a srác elnevette magát.
- Milyen óvatos.
- Nem szeretnék illuminált állapotban kikerülni innen, főleg hogy én viszem haza a lerészegedett barátaimat. – támasztottam meg fejemet a pulton és beleittam a hideg italomba.
- Remélem még találkozunk. Egy ilyen ínycsiklandozó lánynak senki sem tud ellenállni. – kacsintott rám, testem pedig megfeszült az ijedtségtől. Jó messzire elmentem a pulttól, el a sráctól. Átverekedtem magam a táncoló tömegen, és egy sötét kis zugba estem be. Ott inkább a nagyon szerelmeskedő párokat láttam, ám voltak olyanok, akik egymaguk ültek ott. Esetleg álltak, mint én.
- Hé cicamica, nem akarsz beleülni a bácsi ölébe? – szólt nekem hátam mögül egy mély hang. Meg se fordultam, úgy hagytam el a helyet. Megint átbukdácsoltam az összesimult testek között, ám most már kimentem. A kólás üveget letettem egy helyre, már ki tudja hova. Kint csak úgy nyeltem a friss levegőt, és stabilizáltam a járásomat kényelmetlen magassarkúmban.
- Drágica, állj csak meg! – ugyan az a hang, ugyan az az ijedtség. Gyorsítottam a tempómon, már majdnem Nash kocsijánál voltam, mikor erőszakosan a kezem után kaptak és megfordítottak. Sikítani akartam, de egy hang sem jött ki torkomon. – Mit szólnál egy kemény menethez? – mászott bele arcomba, és egy puszit nyomott nyakamba. Kirázott a hideg tőle, de a lehető legrosszabb értelemben. A nyílt utcán, egy diszkó előtt molesztál egy negyvenes pasi.
- Hagyjon békén! – hangom remegett a félelemtől.
- Soha. – motyogta nyakamba és megszívta a vékony bőrömet, én pedig felsikítottam.
- HÉ! – hallottam távolabbról egy kiáltást, és sebes lábdobogásokat. Nem láttam az illető arcát, azt se tudtam, hogy ki volt, csakhogy megmentett.
A fiú végül egy hatalmasat lekevert a molesztálómnak, aki elvesztette egyensúlyát és a földön terült el.
- Menj innen! – utasította ellentmondást nem tűrő hangon, de én mozdulni se tudtam. Újra felém fordította arcát, és megvillantak szemei. – NEM HALLOTTAD? TŰNÉS!
Eleget tettem kérésének, beültem a kocsiba, magamra zártam az ajtókat, de nem hajtottam el. Végignéztem, ahogy leteperi a testes férfit, és elküldi a francba. Csak a fehér ingét láttam, az éjszakában feketén csillogó haját és arcélét.
- Mit nem értesz azon, hogy tűnj el? – állt meg előttem egy hajszálnyira, mikor újra kiszálltam a kocsiból. Megszólalni nem tudtam, arcomra száradtak a könnyeim, leblokkolt az agyam. A fiúnak még mindig nem láttam arcát, csupán dús ajkait. Megelégelte szótlanságomat, sóhajtott egy nagyot, majd megszólalt. – Mi a neved?
- Heather. – válaszoltam még mindig félve, ám a srác reakciója meglepett. A köztünk lévő hajszálnyi távolságot most a kétszeresése nyitotta, borzasztóan szitkozódott magában, az agyamban pedig egyre csak növelte a kérdések számát.
- Te vagy az. – nézett rám bosszúsan, én pedig újra értetlenül néztem rá, a mai estén sokadjára.
BINABASA MO ANG
Ellenszenv és szerelem |✔
WerewolfHeather legjobb barátnőjével és annak barátjával, Dorothea-val és Nashel elmegy a helyi diszkóba, ahova igazából csak azért megy el,hogy ha véletlen leissza magát a sofőr (Nash) akkor legyen ki haza furikázza őket. Viszont arra nem szám...