*Connected2.me*
Somurtkankedi
Bio
16
istanbul
Daddys little girl*profil fotografi*
(Daddys little girl yazan tişortü olan sarısın bir kız. Boğazında bir el var.)Bir yeni mesaj!
Anon-a3563564h5588a:
Sana bir şans veriyorum.Somurtkankedi: Bana ne için şans veriyormuşsun, anlamadım?
Anon-a3563564h5588a: Beni tanıman için.. sana bir şans veriyorum.
Somurtkankedi: Mm..
Anon-a3563564h5588a: Bana kendinden bahset, şimdi.
Somurtkankedi: Kaç yaşındasın?
Anon-a3563564h5588a: Sabırlı ol küçük. Önce soruları ben soracağım.
Somurtkankedi: Ben seni tanıyacağim sanıyordum.
Anon-a3563564h5588a: Senin ne istediginin farkında olmayan, küçük bir ergen oldugunu düşünmeye başlamadan kendini tanıtmaya başlamalısın, babasının küçük kızı.
Somurtkankedi: Bana böyle söyleme. Onu mecazi anlamda kullandim. Babamin küçük kızı olmak şoyle dursun.. onun bir parcası olduğumdan bile şüpheliyim.
Anon-a3563564h5588a: Bana babandan bahset.
Somurtkankedi: O iyi bir baba değil. Bizim aramızda bu soğukluk hep oldu. Onun için ikinci planda bile değilim. Çoğu zaman eşine uyup beni azarlamaya bayılıyor. Ikisinden de nefret ediyorum.
Anon-a3563564h5588a: Annen?
Somurtkankedi: O gitti. Beni bu kocaman dünyada yapayalnız bıraktı. Anlayacağın beni düşünen kimse yok. Kimse için anlam ifade etmiyorum.
Anon-a3563564h5588a: Ya arkadaşların? Yanında olmuyorlar mı?
Somurtkankedi: Hic arkadaşım yok ki.. 1 yıldır istanbuldayim. Yaşıtlarımdan hoşlanmıyorum diye kimseyle çıkmadım. Bir yakın arkadasım vardı.. sadece o oldugu icin adımı lezbiyene çıkardılar. Bu evime kadar geldi. Babam zaten bozuktu bana karşı.. bununla birlikle iyice mimlendim.
Anon-a3563564h5588a: Pekala.. Bdsm hakkinda tüm bildiklerini duymak istiyorum. Profilindeki daddy nin bu oldugunun farkında olduğunu umarak soruyorum bunu. Ve tabi.. bunu ne kadar benimsedigini de bilmeliyim ki seni alıp almamaya karar vereyim.
Somurtkankedi: Ben yapayalnızım. Tek bir kişiye ait olmak.. bana göre doğru olan bu. Beni sevecek, koruyacak, düşünecek birini istiyorum sadece.. Bdsm ye gelirsek.. bdsm acı üzerine kurulu bir kavram değil bana göre. ki ben mazoşist değilim zaten. Birine ait olmak bunu sırf aitlik hissetiği için yapmak ve bundan keyif almak bence çok iyi.
Anon-a3563564h5588a: O halde Küçük, seni almamı... sahipligini üstlenmemi istiyor musun?
Somurtkankedi: Mm... ben, bunu istiyorum. O sen olabilirsin.
Anon-a3563564h5588a: Kik uygulamasını telefonuna indir. Az sonra sana bir hesap göndereceğim. Ona girecek ve bu uygulamadan derhal kurtulacaksın.
* * * * *
Anon-a3563564h5588a:
kullanıcı adı: Gabija
Şifre: 0192837465
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Submission +18
ChickLitEzgi, aile kavramını yitirmiş, karamsar, güçsüz, kendi deyimiyle yetersiz bir çocuktu. Kendini ait hissetmek, kendini yalnız bir kişiye adamak, onun sevgisiyle yaşamak isteği içinde günden güne büyüyordu küçük bedeninde. Belki de babası yüzünden...