Ez a gif megöl!!! 😂😂😂 ❤❤❤ Muszáj volt beraknom :D
Épp az új páncél fegyverzetén dolgoztam, mikor megcsörrent a mobilom. Iskola. Mi az isten lehet már megint?
- Stark - emeltem fülemhez a készüléket.
- Mr Stark sajnálatos módon újra figyelmeztetnem kell, hogyha a lánya továbbra is lóg az iskolánkból el kell, hogy tanácsoljuk - jött a már jól ismert szöveg a vonal túlsó végérõl.
Már megint, megint lóg. Csak tudnám, hogy miért, hisz mindent megkap, az állam legjobb iskolájába jár. Akkor meg miért? Ilyenkor jön Pepper azzal, hogy nem vagyok elég szigorú, de nem is akarok az lenni, avval csak elhidegíteném magamtól és azt nem akarom. Elég gáz helyzet lenne, ha az egyetlen lányom is seggfejnek tartana. Már csak az hiányzik.
- Intézkedem - mondtam és már bontottam is a vonalat. Ezután alig egy perccel csapódott az ajtó és az én annyit emlegetett lányom lépett be, ledobta a táskáját az egyik sarokba és levágódott a kanapéra, majd a telefonját kezdte nyomkodni. - Milyen volt az iskola? - kérdeztem természetesen.
- Unalmas - felelte, fel sem nézve a készülékbõl.
- Tényleg nagyon unalmas lehet, ha megint nem jársz be - mondtam, mire ledermedt, majd pislogott párat, letette a mobilt a dohányzóasztalra, majd hátradõlt a kanapén és keresztbe tett lábbal, felvont szemöldökkel nézett rám.
- A diri hívott?
- Az most mindegy - ültem le vele szemben.
- Szóval igen - húzta fel az orrát. - Vén hülye - motyogta, nekem pedig nagyon nagy önuralom kellett, hogy elnyomjak egy mosolyt.
- Miért? - kérdeztem komolyságot erõltetve magamra, sosem kellett még ilyen beszélgetést folytatnom vele, mindig hagytam had tegye amit akar, de most nem akartam, hogy eltanácsolják a suliból.
- Mit miért? - tárta szét a karját.
- Miért nem jársz be?
- Ó, ugyan már! - állt fel. - Úgy csinálsz mintha te nem lógtál volna az én koromban.
- De engem nem akartak kirúgni - védekeztem.
- Mert a nagyi rengeteg pénzzel támogatta az iskolát - fonta keresztbe karjait a mellkasán. Válaszra nyitottam a számat, de aztán becsuktam, mert igaza volt. Engem is csak azért nem csaptak ki mert anya rengeteget adományozott az iskolának.
Jó ideig maradtunk csendben, végül ô szólalt meg először.
- Tényleg kiakarnak rugni?
- Beza - bólintottam.
- Baszki! - ült vissza a kanapéra.
- Steve meg ne hallja - mondtam mire felnevetett. - Figyelj én tudom mennyire makacs vagy...
- Ebből is látszik, hogy Stark vagyok - húzta félmosolyra a száját. - Apa tudom mit akarsz mondani. Én csak szórakozni akartam kicsit. Ne félj nem drogozom, nem vagyok prostituált sem, szóval...
- Nem is gondoltam. Tehát bejársz majd? - vontam fel a szemöldököm.
- Van más választásom? - kérdezett vissza.
- Nem igazán, ha nem akarod, hogy a bejáratig kísérjelek.
- Isten ments! - feküdt hanyatt a kanapén teátrálisan.
DU LIEST GERADE
Szösszenetek
FanfictionRövid, alig pár száz szavas Marvel Szösszenetek. Szóval vannak nekem ilyen már ezer éve megírt picike egyperces sztorijaim amik még nem igen szolgálnak rá a novella jelzőre és arra, hogy külön "könyvek" legyenek, úgyhogy gondoltam itt összegyűjtöm ő...