Αρχισαμε να.....καταλαβατε
ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ
Ξυπνισα ΓΥΜΝΗ wtf.....παλι
Τεσπα ....ξυπνισα και ηταν και ο μαλακας διπλα μμ(πως τον ειπαμε .......(λουλου;)
Αυτος τελος παντων ηταν διπλα μου(πο ρε πουστη κουκλος ειναι)
Εκανα οτι κοιμαμαι,γιατι δεν ηξερα τι να πω
Οταν ξυπνησε αυτος με κοιτουσε και χαμογελουσε
Καθως αρχισε να μου αφηνει υγρα φιλια στον λαιμο για να με ξυπνησει....L- Μωρο μου....καρδια μου....σηκω
R- Μμ ασεμε.....2 λεπτακια ακομα...
L- Ελα...αγαπη μου ειναι 2
R- 2;;;.....Σηκω ειναι αργα.
Ειπα και πηγα να σηκωθω αλλα.....εκεινος με τραβηξε κατω και επεσε απο πανω μου . Αρχισε να με φιλαει σαν να φιλαει την γκομενα του .
( Μηπως ημουν εγω αυτη ; ) αναρωτηθηκα απο μεσα μου .
Moυ αφηνε υργα σημαδια στον λαιμο . Οταν τελειωσαμε ειχε παει ηδι 3:30 . Με πηρε η Lisa τηλεφωνο , δεν μπορουσα να της μιλησω . Τα χειλη μου ειχαν παγωσει .
L- Rose θες να φγουμε για κρεπα ;
R- Μα και εεα . ( Βεβαια )
Ο Luhan αφου κρυφακουσε νομιζε οτι θα βγουμε και προσωπικα θα εβγαινα με τον παλιο ερωτα μου τον Jungkook . Ετοιμαστηκα να φυγω φοροντας αυτο το φορεμα :
Ειρθε και με πηρε με το αμαξι της . Ο Luhan με ακολουθησε .
Οταν εφτασα στο World Café πριν μπω μεσα που αρπαξε το χερι , με κολησε στο τοιχο και αρχισε να με χουφτωνει και να με φιλα . Αφου φασωθηκαμε μπηκαμε στην καφετερια και κατσαμε στο μπαρ , εκει που μας περιμενε η Lusa . Μειναμε εκει γαι περιπου 3 ωρες .
Οταν φτασαμε στο σπιτι ο Luhan μου εκλεισε τα ματια , με πηρε αγκαλια και με αφησε στον καναπε . Ανοιξε την τηλεοραση . Μου εβαλε να δω την ταινια <<exo next door>> Μεχρι τις 7 ηωρα παρακολουθουσαμε την ταινια .
Μετα με πηρε η jisou και μου ειπε να παμε στο σινεμα με τον Beak , τον Chan , την Jenny , την Lisa , τον Κai , εμενα και το Luhi .
( Λουχι ειναι το παρατσατσουκλη που του εχω βγαλει )
Και εγω της απαντησα " ναι "
R - τι ωρα ;
J- Τωρα!! Εχω κλεισει τα εισητηρια!
R- Ααα ενταξει!
J- Εμ...οταν εννοω τωρα....εννοω ΤΩΡΑ
Ειμαι απο εξω .R - Κατεβαινω
L - Αγαπη ανεβα πανω
R - Luhan εχουμε να παμε στο σινεμα . Τωρα σηκω .
Τεσπα πηγαμε , ειδαμε και ο Chanyeol προτεινε να παμε σε ενα μπαρ .
Ο Beakhyun μας ειπε για το νεο κλαμπ που ανοιξε . Ετσι πηγαμε εκει και κατσαμε . Στο μπαρ συκωθηκα εγω με τον Luhan και χορεψαμε κατι που ουτε εγω δεν θελω να θυμαμαι .
Ενα κοριτσι η Kami εδωσε συγχαριτιρια στον Luhan .
Κ- Μπραβο Luhan .
Ελεγε καθως τον κοιταζε στα ματια . Εγω ειχα γινει κατακοννινη .
L- Rose ζηλευουμε ...
R- Μα τι λες ; Οχι
L- Μα ....
R- Φευγουμε .
J.B.K.L.C.- Ναιιιιι
ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ
L- Rose ξυπνα !!!!
R- Τι ωρα ειναι ;
L- Ωρα για σχολειο αγαπη μου .
Σηκωθηκαμε , ετοιμαστηκαμε και πηγαμε στο σχολειο με την μηχανη του .
Οταν φτασαμε στην ταξη ο δασκαλος μας παρουσιασε 11 νεα αγορια .
Τα αγορια μπηκανε με αργη κινηση στην ταξη και θαμπωσαν ολα τα παιδια . Αμεσως ηρθαν και καθησαν μπροστα , πισω και διπλα μου . Ο Luhan ζηλεψε .
Το κουδουνι χτυπισε . Ο Luhan με πηρε καιμε πηγε στις τουαλετες . Με κολλησε στον τοιχο και αρχισε να μου αφηνει υγρες πιπιλιες στον λαιμο . Στο τελος φασοθηκαμε .
Ο D.O με κοιταξε με ενα αθωο βλεμα λες και με ειχε ερωτευτει. Αμεσως πηρε τον Luhan και τον εβαλε στον τοιχο . Αρχισε να του δινει μπουνιες . Ο Luhan αντιστεκοταν . Τον βαρουσε .Αμεσως ηρθαν και οι υπολοιποι . Ο Sehun επιασε τον D.O και ο Kai τον Luhan .
Στο τελος ο ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ
KAMU SEDANG MEMBACA
My Life With Luhan .
AksiΔεν σας λεω τιποτα . Θα τα ανακαλυψουμε ολα μαζι . Ενα στοιχεια . Εχει δραση περιπετεια , αγαπη και μυστηριο .