Ce este IYF!?

87 0 0
                                    

Unii văd 3 majuscule, însă nu știu ce înseamnă. Unii află întregul nume, însă nu sunt atrași de el. Unii descoperă o idee care să descrie ceea ce sugerează, însă resping, din start, ceva nou, neobișnuit. Alții cunosc ce este in spatele acestor litere și ajung să se schimbe complet; 'se nasc din nou' (conform Fondatorului IYF, Pastorul Ock Soo Park).

IYF este abrevierea pentru International Youth Fellowship; organizație non-profit, a cărei baze au fost puse în Seul, Coreea de Sud, în anul 1986, de către Fondatorul Ock Soo Park. În timp ce media se plânge că educația din propria țară nu are niciun viitor, cei cu o speranță încearcă să pună la punct 'lumea din inimă', în tinerii care încă studiază, fiind în liceu sau la facultate. Cu acest gând a început el acest proiect. 'Ca și stelele care luminează cerul întunecat, noaptea, tinerii din IYF vor deveni razele care vor lumina lumea.' au fost cuvintele Pastorului. În anul 2001, voluntari coreeni au fost trimiși în Romania, pentru a se începe, si aici, acest proiect. El continuă și astăzi, organizându-se tabere, cursuri de limbă coreeană, cursuri de bucătărie coreeană, spectacole tematice sărbătorilor creștine sau alte activități.

În cadrul întâlnirilor IYF sunt discutate diferite teme, începând de la promovarea propriei culturi într-o țară străină, până la modalități de a ne cunoaște pe noi înșine; de a ne cunoaște inima. Tot aici, se pun la punct tabere, spectacole, jocuri interactive, urmăriri care apelează la inteligența indivizilor sau alte evenimente. Voluntarii muncesc din greu pentru a-i face pe cei din jurul lor să zâmbească la vederea rezultatelor. 'Fericirea noastră vine, cu adevărat, numai atunci când îi vedem pe ceilalți zâmbind. Atunci putem răsufla mulțumiți și putem recunoaște că am făcut o treaba bună.' sunt cuvintele celor mai mulți.

Voluntari coreeni, trimiși peste tot în lume, încep sa ajute la proiectul IYF, inițiat în țara în care au ajuns, pentru minim un an. Acești ani de voluntariat fac parte din misiunile celor din Good News Corps. În subordinea IYF, acest program are un nume foarte sugestiv. Prin oamenii 'noi' care îmbunățățesc, fie prin participare fizică, fie doar cu idei sau concepte noi, lumea se poate schimba.

Dacă cineva se întrebă cum poate deveni fericit, atunci IYF este răspunsul. Prin lecturi pentru minte, mulți învață cum să gândească bine. Pastori cu povești uimitoare, interesante își deschid inima și le oferă celor din jurul lor motivația să spere, să viseze. Ei le vorbesc despre cum s-au îndreptat, despre ce au înfruntat si cum au reușit să treacă peste ceea ce au întâmpinat în drumul lor prin viață.

Unul din mottourile pe care IYF se bazează este 'Deschide-ți inima, deschide-ți gura!'. Prin aceste propoziții se sugerează faptul că nimeni nu poate să afle ce este în inima oamenilor atâta timp cât ei nu vorbesc. Când cineva vrea să fie cunoscut, el vorbește. Prin faptul că gura lui s-a deschis, lucruri din inima lui au ieșit la suprafață. Dacă toată lumea ar spune ceea ce gândește nu ar mai fi atât de greu să comunicăm. Dar pentru a fi fericiți noi trebuie să cunoaștem, așa că trebuie să vorbim.

După ce întâlnesc IYF, oamenii se schimbă în bine. Lucruri ascunse adânc în inima lor ies la iveală și ei învață cum să le înțeleagă și să și le asume. Inima lor se schimbă și dacă au o inima nouă, ei pot spune că s-au născut din nou.

IYF a ajutat mulți oameni până în prezent și continuă să o facă. IYF nu este doar o organizație, IYF este un mod de a trăi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

IYF ~ International Youth Fellowship Where stories live. Discover now