22.časť- What?!

238 14 4
                                    

,,Aj ja by som sa vám chcela poďakovať."usmiala sa na nich Natalie.

Cestou domov sme počúvali rôzne pesničky,smiali sa a rozprávali.

,,Louis prosím ťa nemohol by si zastaviť na nejakej pumpe potrebujem ísť na záchod."zasmiala sa Natalie.

,,Jasné o chvíľu bude pumpa."keď sme zastavili na pumpe Nat išla na záchod,Dan s El išli tiež a Zayn si išiel zapáliť.

,,Dáš aj mne?"prišla som za Zaynom.

,,Ty fajčíš?"pozrel sa na mňa.

,,No ani nie.Možno občas keď mi zachutí."zaškerila som sa.Zayn mi ponúkol cigaretu a aj mi ju zapálil.

,,Vďaka."usmiala som sa na neho.

* * * * * 

,,Už spíš?"vbehol mi do izby potichu Zayn keď som ležala na posteli a pozerala film.

,,Nie nie.Poď."prizvala som ho k sebe.Vošiel dnu potichu zavrel dvere a prisadol si pri mňa.

,,Potrebuješ niečo konkrétne či len tak si došiel?"usmiala som sa na neho a stopla som si film.

,,Ty si na tých filmoch asi závislá stále to pozeráš."zasmial sa a nahol sa aby videl do ntb čo pozerám. ,,Hmmm ale toto je super film."pozerala som LOL.

,,Hej hej to je."usmiala som sa na neho. ,,Poď so mnou pozerať."pritisla som sa k nemu.Ruku mi dal okolo ramien a začal pozerať so mnou.Potom ma začal jemne bozkávať.Najprv len na krku no potom aj na ústach a postupne šiel aj na brucho.Mňa to začalo hrozne štegliť.

,,Zzzaaaayyn.To šteglíí."začala som sa smiať.No on stále neprestával.

,,Vyspi sa so mnou."pozrel sa mi hlboko do očí.

,,Zlato vravíš to ako keby sme spolu ešte nespali."dala som mu pusu na nos.

,,Tak aleee už mi chýba tvoje telo."odul spodnú peru.

,,Dnes nemám náladu.Prepáč."teraz som ho pobozkala normálne. ,,Poď radšej to dokukáme.pritiahla som si ho k sebe.

,,No dobre teda.."len sa pritisol ku mne a pozerali sme film.

* * * * *

,,Taaak a teraz čo?"pozrel sa na mňa keď film skončil.

,,Fuu asi pojdem do sprchy a potom spať."postavila som sa z postele.Zayn ma chytil za ruku a stiahol si ma späť k sebe.

,,Možeem ísť s tebou?"pozrel sa na mňa psími očami.

,,Noo.. hheej."zaškerila som sa na neho.Vstali sme teda  spolu z postele a išli sme do sprchy.

,,Neusmievaj sa ako retardovaný lebo sa prepadnem od hamby."povedala som mu keď som si dávala dole veci.

,,Vôbec sa nemáš začo hambiť tvoje telo je dokonalé tak ako aj ty."zahryzol si do pier.Trochu som sa začervenala a rýchlo zo seba strhla posledné kusy oblečenia.Vliezla som do sprchy a zavrela za sebou.

,,Heeej ale veď sa máme sprchovať spolu."zamrnčal.

,,Vieš ako sa hovorí.Kto neskoro chodí sáme sebe škodí."pustila som na seba horúcu vodu.O chvíľu mi vliezol do sprchy aj Zayn.

,,Myslela som že už ani neprídeš."usmiala som sa na neho.Oprel ma o studenú stenu a začal ma bozkávať.

,,Jjaa ssom tti nieeččo vraveelaa."hovorila som pomedzi bozky.

,,Uvidíš užiješ si to."pobozkal ma.Nechala som sa viesť a ja som vôbec nič nerobila.Nakoniec som vyskočila na Zayna a nohy si obmotala okolo jeho pásu.Hneď so mňa tvrdo vnikol a mňa zavalil prívan rozkoše.Ruky som mu obmotala okolo krku a hlavu som si oprela o studené obkladačky.Začala som prirážať panvou oproti nemu a udával som si tempo.Zayn mal pravdu užívam si to.Tohto pocitu som sa nevedela nikdy nabažiť a sním to bolo dokonalé.

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now