Hoofdstuk 6

628 15 6
                                    

Louis' POV

Lucky me! Ik heb Lisa gezoend! Ik zit nu met de jongens op de bank. Lisa is boodschappen gaan doen. We zitten een één of andere film te kijken over Superman. Ik schrik me dood als die gast door het beeld vliegt.'Kijk Louis, daar vlieg je!' zegt Zayn en wijst naar de tv. We beginnen te lachen.'Stoer hoor!' zegt Niall. Ik begin nog harder te lachen.'Het duurt wel erg lang voordat Lisa er weer is' zeg ik.'Zal er iets gebeurt zijn?' zegt Liam.'Maak Louis nou niet onodig bang' zegt Zayn.'Ik ga haar zoeken' zeg ik.'Ik ga met je mee' zegt Zayn. Ik knik. We staan op en doen onze jassen aan. Ik doe de deur open en gelijk komt een koude windvlaag ons tegemoet. Ik ril.'We vinden haar wel' zegt Zayn. Hij legt zijn hand op mijn schouder.'Dankje' zeg ik.

Lisas POV

Ik heb net boodschappen gedaan. Ik heb fk zwaare tassen. De jongens zeiden dat ze met me mee wilden maar dat had ik geweigerd. Louis was enigzins een beetje verdrietig dat hij niet mee mocht...maarja! Maar nu heb ik eigenlijk spijt dat ik dat geweigerd had want die tassen zijn zo zwaar! Ik loop door een steegje. Opeens voel ik ijskoude handen om mijn nek. De handen dwingen me naar voren te lopen. Ik laat de tassen vallen. Ik loop naar voren terwijl de handen steviger om mijn nek worden gelegt. Ik begin te huiveren. Ik kan nooit lang zonder adem. Ik word tegen de muur aangedrukt. Ik word omgedraait. Ik slaak een soort gilletje als ik in de duivelse ogen van mijn ex kijk. Ik begin te huilen.'Ach..ga je huilen?' zegt Tom. Ik moet nig harder huilen. Alleen het klinkt nogal raar omdat ik geen lucht krijg. Ik trek mijn knieen op en grijp naar mijn keel die hij nogsteeds dicht knijpt. Hij tilt me bij m'n keel omhoog tegen de muur. Ik begin met mijn benen te trappen.'Nu ook nog tegensputteren?' zegt ie. Ik slaak weer een gil.'Je wist toch wat de bijwerkingen waren als je een nieuwe liefde kreeg?' zegt ie. Mijn hoofd ploft zowat uitelkaar. Als ie noglanger mijn keel dicht knijp red ik het niet meer. Volgensmij ziet ie het want hij laat me los. Ik val op de grond. Ik grijp direct naar mijn keel en begin te hieperventileren.'Ach schatje toch' zegt ie.'Noe-hoem...me-he nii-eet zoo' haper ik.'Ik doe wat ik wil' zegt ie. Ik begin weer te huilen. Ik voel een trap tegen mijn schouder. Mijn hand schiet dit keer naar mijn schouder. Ik begin nog harder te huilen. Ik wou dat Louis er nu was! Ik voel een harde klap op mijn gezicht. Iets warms druipt over mijn gezicht. Ik ga met mijn vinger langs mijn neus..shit bloedneus. Hij grijpt naar mijn haar en trekt me omhoog met mijn haar..Ik schreeuw het uit. Ik knijp mijn ogen stijf dicht.'VERDOMME LAAT HAAR LOS!!' hoor ik iemand schreeuwen. Ik doe mijn ogen met een ruk ogen. Ik herken die stem uit duizende...Louis! Tom laat me met een ruk los waardoor ik weer op de grond val. Ik kijk op en zie dat Zayn er ook bij staat.'BLIJF MET JE TENGELS VAN HAAR AF!!' schreeuwt Zayn. Ik krijg een zwakke glimlach op mijn gezicht. Ik hoor voetstappen mijn richting opkomen.'Je bent nog niet van me af' fluistert Tom in mijn oor. Weer begin ik te hieperventileren. Hij laat me los en rent weg. Louis en Zayn komen mijn kant opgerent. Ze komen bij me knielen.'Gaat het?' vraagt Zayn. Ik krijg geen geluid door mijn keel.'Tuurlijk gaat het niet!' sist Louis. Zayn houd zijn mond. Louis tilt me op en rent met me weg. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik voel me ligt worder.'BEL 112!!' hoor ik Louis nog schreeuwen. Maar meer kan ik niet meer meekrijgen ondat ik weg val...

Votes!

Comments!

Behind the door (Louis Tomlinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu