Schudłam ^-^

1.3K 36 3
                                    

Cześć! ^-^
Miałam napisać gdy skończą się wakacje ale nie miałam jak się zważyć więc piszę dopiero teraz xd  (23.wrzesień.2016r)
Zwazylam się wczoraj u jednej przyjaciółki i wyszło mi tyle,ze aż nie mogłam uwiezyc,zdecydowałam,że jutro (czyli dziś gdy to pisze) zwaze się u drugiej przyjaciółki,u której wazylam się zazwyczaj.
Jestem bardzo szczęśliwa ^-^

Nie zważyłam sie na czczo (bylam po drugim posilku gdy sie wazylam)i bylam w ubranich wiec jak tam ktos chce to moze sobie troche odjąć ale przechodząc do sedna,ważę nie całe 72 kg ♡♡(tak dla przypomnienia,wazylam 79/czasem nawet 80 kg przy wzroście 178)
Naprawdę jestem tak mile zaskoczona,że masakra ^^

Jadłam,absolutnie się nie glodzilam,raz na tydzień/1,5 tyg jadłam coś "zakazanego",cwiczylam i po prostu trwalam w tym wszystkim,nie poddalam sie i są efekty ^-^

Jeśli chcecie mogę,któregoś dnia pokazać wam kilka ss z fitatu(aplikacja do obliczania kalorii) żebyście wiedzieli,ze nie wszystko szło u mnie perfekcyjnie.Od ponad tygodnia lub jakoś dwóch nie używam już tej apki bo mam kontrolę nad tym co jem ale jak ktoś chce te ss to dajcie znać w komentarzu lub zostawcie gwiazdki.

Niedługo dam wam jakieś moje zdjęcia przed i po jeśli zobaczę,ze jesteście chętni ^-^

Wiem,ze nie wygląda ten mój brzuch jakiś mega dobrze ale jest moim zdaniem ok.Duża zmianę zauważyłam w nogach,spodnie ze mnie spadają tak wgl xd
Ale jest też minus.Staniki musiałam zmienić na troszkę mniejsze XD

Teraz może niektórzy zadadza pytanie: "planujesz jeszcze schudnąć?"
A więc...fajnie by było jeszcze schudnąć a jeśli nie zleci jeszcze kilka kilo to po prostu chce jakoś wyrzeźbic bardziej brzuch i moze troszke nogi.Napewno chce jak co utrzymać wagę jeśli nie dam rady zrzucić tych kilku kg.

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie,z wielką chęcią na nie odpowiem ♡

Wybaczcie,za tyle powtórzeń i w ogóle ale no nie umiem znaleźć innych słów,żeby je zastąpić ._.

23.09.16r ♡

Pamiętnik grubej żyrafy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz