Selepas mengemas semua barang ku.. aku bergegas ke rumah ku.. Perasaan takut menyelubungi ku.. tanganku bergegar memegang kunci rumah.. Masuk sahaja aku ke rumah pintu ku kunci.. aku berlari ke bilik..
"Huhh.."
aku mngeluh.. aku melabuhkan tubuhku di atas katil.. tubuhku masih panas sedikit.. rasa sakit mula kurang.. tapi tangisan ku masih deras..
tadi...
★~
Pakk!!
aku tergamam.. mataku mula berkaca menahan pedih di pipi..
"il.."
hoshi berpaling ke arah gadis itu
satu tamparan hinggap ke pipi Gadis itu.. aku hanya mampu terkejut dengan perbuatan Hoshi.. gadis itu tergamam lalu pergi meninggalkan kami.. Wajah hoshi telah bertukar sedikit merah kerana marah..tangannya menarik tanganku perlahan lalu memeluk tubuh ku erat.. Air mata ku jatuh dengan deras.. tangan ku cuba menolak tubuhnya.. malangnya dia lebih kuat memeluk ku.. tangannya mengusap pipi ku yang telah terkena tamparan maut..
"lepas.."
kata ku perlahan.. Pelukan nya dileraikan lalu memandang ke arah lain.."miahae.. Kau pergi sekarang.."
Hoshi memandang ku sekilas..
"nae?"
"aku kata pergi! sebelum aku ubah fikiran dan bunuh kau.. Pergi!"
bahu ku terhenjut kerana tengkingannya.. aku tergamam lalu bergegas pergi..★~
a-ani.. dia memang akan rogol aku dan bunuh aku suatu hari nanti.. Aku kena lebih berhati-hati.. tapi.. dia jiran aku.. a-ani.. tiba-tiba Loceng rumah ku di tekan.. dalam keadaan ter esak-esak aku cuba bertenang seketika.. aku bergegas ke Ruang tamu..
aku menguak pintu perlahan-lahan menjadi luas..
"Tae il?"
aku mendongak melihat orang itu.. Tangisan ku kembali deras .. syukurlah dia datang.. aku mendakap tubuhnya dengan kuat.. dialah sahabatku sehidup semati..
"H-hyaa.. waegeurae?? jennie kata kau tak balik rumah.. aku datang ni nak jenguk2 je mana tau kau dah balik.."
aku masih tidak melepaskan dakapan ku..
"Hyaa wae?"
tanya ravi mula risau..
aku hanya menggeleng.. perlahan-lahan tangannya membalas dakapan ku.. Dia mengeratkan dakapannya lalu megusap-ngusap rambut ku..
"Uljimaa.. aku ada.. geumanhaja.. nae?"
aku mengangguk beberapa kali.. Dia meleraikan pelukan nya lalu memegang pipiku dengan kedua tangannya..
matanya memandang wajahku lama.. Mata kami mula bertentangan..
"a-arh.. uljima.. aku ada en? kita masuk dulu nae?"
aku mengangguk.. dia mengeluh pendek lalu memapah ku masuk ke rumah..
♥♥♥
aku memerhatikan Tae il dan ravi berdiri di hadapan rumah.. Aku menggenggam kuat tangan ku seakan-akan hendak melepas kan tumbukan.. adakah ravi mengkhianati aku?
Dan macam mana aku boleh lepaskan peluang aku begitu je?
Ini Bukan masa yang sesuai.. aku pasti dia akan datang pada aku sendiri suatu hari nanti..
YOU ARE READING
+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》
FanfictionSEVENTEEN 새븐틴 MALAY FF 18++++++ WARNING -SIAPA YANG OTAK BYUNTAE JE LEH BACA KALAU RASA IMAN TU LEMAH JANGAN YE.. - "Aku benci kau" "Classmate" "Dia Jiran aku" "Musuh ketat" "Basah? kau mesti horny tengok apa yang aku buat" "H-hajimaa.." "Do it m...