Hoofdstuk 13

1.8K 70 6
                                    

Mam? "Heei lieverd hoe gaat het met je?" Super goed met jullie? "Ook goed" . Ik belde om te zeggen dat ik net een mail heb gekregen. Moet ik hem voorlezen? "Ja doe maar "zegt uhm moeder. Oke daar komt ie.

Geachte Roselin Jackson Begin ik. Wij zijn druk opzoek naar iemand die net afgestudeerd is als Hotel Manager. Daarom willen wij jouw van harte welkom heten op een solisitatie gesprek als je, je examen hebt gehaald. We hebben ook gelezen dat je verschillende talen spreekt zoals: Nederlands, Engels, Frans en Spaans. We hebben jouw en nog 3 andere meisjes gekozen. Maar we zeggen jou. Je maakt een goede kans.

Met vriendelijk groet het personeel van het Aston Hotel.

Goed he?... "Maar dat is super Rose.Nu je examens afwachten maar je red het wel."BDat klopt zeg ik. Ik zie je snel. "I love u.. 'Love u too zegt mijn moeder en hangt even later op. De deurbel gaat af dus ik loop naar de deur en maak hem open. "Hi schat." zegt Luke als ik de deur open maak. Hi zeg ik vrolijk. "Waarom zo vrolijk?" Vraagt hij. Ik trek hem mee gooi hem op de bank en geef hem mijn laptop. "Maar dat is super!!" Roept hij. Ja he en klim bij hem opschoot. Ik geef hem een liefdevolle kus wat al gauw op een tongzoen komt. Als we op adem moeten komen laat ik mijn voorhoofd rusten op die van hem. "Ik houd zo ontzettend veel van je Rose, ben ik ben trots op je." Ik glimlach en geef hem nog een kus en loop naar de keuken en bel eerst Lynn daarna charlot, Kirsten en Frederque om het goede nieuws te vertellen.

-Louis-

Ik moet zeggen de lessen van de boys helpen aardig. Ik ben nog niet helemaal mezelf. Maar het gaat de goede kant op. Ik kan weer lachen, grapen maken en Louis dingen doen. Maar ik mis Eleanor nogsteeds. Eigenlijk moet ik haar vergeten en doorgaan en dat doe ik nu. Maar haar naam blijft hangen. Eleanor, Eleanor, Eleanor... Ik word er zwaar gestoord van. Ik word uit mijn gedachten gehaald door. Niall die druk opzoek is naar eten. Ik zucht, sta op loop naar mijn kast en haal er een zak chips uit. Ik verstop mijn chips altijd voor Niall. Ik loop terug en gooi de zak naar hem. "Thanks Lou" en hij loopt weer weg. Ik bedenk me opeens dat we over 2 dagen alweer met de tour beginnen. Ik duik onder mijn bed en pak mijn koffer. Loop naar mijn kast en prop alvast kleren in mijn koffer samen met mijn playstation en spelletjes. Als ik het na een kwartier zat ben loop ik naar de woonkamer. Plof neer op de bank. Ik haal mijn iphone uit mijn zak, ontgrendel hem en druk het twitter icoontje in. Ik lees door mijn tweets. Als ik een meisje zie die zegt dat ze leid aan liefdesverdriet. Krijg ik ook tranen in mijn ogen en druk mijn twitter weg. Ik bedenk dat ik nog heel veel foto's van Eleanor en mij heb en wis ze. Als ik klaar ben zucht ik en berg mijn telefoon weer op.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola lovely people,

Sorry voor de late update.... Druk, Druk, Druk.

Maar oke hoe is het met jullie??

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT...

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu