Časť 8

298 16 0
                                    

Prekvapivo bolo von takmer prázdno, nikde nijaký ľudia, len tu a tam ešte nejaký oneskorený manažér, objímajúca sa dvojica či osamotený tulák- taký tichý a pokojný večer.

Vybrali sme sa cestou okolo námestia. Takmer sme sa nerozprávali, obdivovali sme západ slnka a vychutnávali si ho v mlčaní. Potom sme sa pozreli na seba a usmiali sa. Našli sme miesto, z ktorého bol krásny výhľad na mesto. 

Chvíľu sme tam len tak stáli a potom sme takmer naraz začali: 

„Vieš..." 

Rozosmiali sme sa. 

„Začni prvá," navrhla som. 

„Nie, povedz ty," odvetila mi Sam. 

„Nie, veď si niečo chcela, moje počká." 

A tak Sam neisto povedala: „Vieš...myslím...že by sme sa mali...porozprávať o tom...čo..." 

„..čo sa stalo," dokončila som. 

„Áno," Sam s úsmevom prisvedčila. 

Pozrela som sa jej do očí a chcela jej niečo povedať, ale stratila som sa v jej hlbokom pohľade. Chvíľu sme takto nehybne stáli, no postupne sme boli čoraz bližšie. Teraz alebo nikdy, pomyslela som si. 

A moje ústa veľmi ľahko našli tie jej. A ona sa na moje prekvapenie vôbec nebránila. 

Keď som otvorila oči, videla som Sam ako na mňa s jej tak nádherným úsmevom pozerá. 

„Nemyslela som takýto spôsob komunikácie," prehodila s úsmevom. 

„Prepáč...ja...nemyslela som...," začala som sa ospravedlňovať s pocitom, že som to celé pokašľala. 

„Nie...," namietla Sam a zadržala moje pokusy o ospravedlnenie ďalším bozkom. 

„Mne sa to páčilo.." žmurkla na mňa a neprestávala sa usmievať. 

V mojej hlave akoby vytryskol gejzír. Rozosmiala som sa šťastím. 

"Vieš, myslela som si, že to nikdy nemôže byť pravda. Mala som v hlave chaos z toho všetkého a.." 

„Áno aj ja," odpovedala Sam, chytila ma za ruku „no teraz už nemám." 

Nevedela som, čo jej mám povedať, bola som tak šťastná ako už dávno nie.


StratenéWhere stories live. Discover now