Bisaya ka? Aniay Sugyot ug Pahimangno.

398 8 6
                                    

Mga Simple ra ni nga mga Tips

1. Ayawg tabok sa traffic light, amaw, sa pedestrian agi. 

 2. Ayaw panghuy-ab kung naay nangalungat. 

3. Ayaw dulai ang tubig sa termos, inat na, amaw.

4. Dili magtinuluray basta mangalawat kay makasala mo.

5. Ayaw itapad ang coke ug tuyo sa parehas og baso nga parehas kadaghan kay madisgrasya ang sud-an.

6. Basta parahon gani mo sa LTO o Pulis mentras nga gamotor mo, balibari sila ingna "Dili ko mo byahe".

7. Ayaw tutuki ang sun nabuang naman siguro ka.      

8. Ayaw paminaw og AM station kung gabii na kay drama ra kaayo na sila.  

9. Ayaw ihapa ang stars kay basin mobalhin na sa imong ulo.                                                                      

10. Ayaw pagpiyong kung magluhod sa misa kay basin nagluhod paka sila nanguli na.                      

11. Ayaw patuluig kandila imong palad kung nipis kag kubal kay mapaso ka.                      

12. Ayaw pakurati ang iring kay makawrasan ka.                                                                                

13. Kung mo apir na gani ang imong kainom hubog nana.                                                                      

14. Kung monaog sa jeep ayaw og ingon nga "diri rako nong" kay matingala ang drayber nganong ning kanaog ka.                    

15. Ayaw pagpaulahi og kantag happy birthday inig human og ampo.                                                    

16. Kung mag-wild (dili fm ha) inyong silingan ayaw pangutan-a kay busy siya.                      

 17. Kung gusto ka matulog og sayo ayaw ihapa ang karnero kay dili na imoa, ayaw pud ihapa ang stars kay nah, amadugay hinoon ka, imong kamot ihapa para dali ra.                                                                                                                                                            


Bisaya ka? Aniay Tips og Pahimangno.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon