Cap 2: Sarutul

901 61 27
                                    

Ma uitam la noul profesor de literatura care statea la catreda, si tot nu-mi puteam crede ochilor ca domnul Griefall nu era acolo.

Acesta observase ca ma uitam la el... si mi-a zambit sarmant. Mi-am ascuns roseata din obraji uitandu-ma in alta parte. Profesorul asta ori era prea dragut cu copii ori era gay si pedofil. Sper sa fie prima varianta,dar am o vaga impresie ca e vorba de a doua.

Dupa 5 minute s-a sunat, asa ca ne-am strans si ne-am dus in laboratorul de chimie, caci prostia asta de ora aveam acuma, mama cat o urasc! Mereu am urat chimia si fizica, desi scot de-un 5 tras de par, le urasc din tot sufletul meu.

Toti au iesit, numai domnul Daisuke mai era in clasa, asa ca m-am grabit sa ies nai repede, dar cand sa ies pe usa aud:

-Domnule Natsuki, puteti sta 5 minute, va rog? si observ zambetl larg de pe fata lui cand ma intorc.

-Dar trebuie sa ajung la ora de chimie, iar mie imi place chimia! Minciuni! Dar sper sa ma salveze.

-Va fi bine, doar 5 minute! spune asta ai vine langa mine inchizand usa de langa mine. Pareai ca esti fericit de prezenta mea in ora! Adauga uitandu-se cu aceasi privire sarmanta care aproape m-a facut sa ma topesc.

Dau sa zic ceva, insa simt ceva lipit de buzele mele... erau buzele lui.
Eram socat, nu stiam cum sa reactionez. Mi-a muscat usor buza, intentionat cel mai probabil, facandu-na sa-mi deschid gura. Si-a bagat limbuta frumusel in gura mea si mi-a luat limba la dans.
Cu alte cuvinte ne mozoleam, dar nu era scarbos, gen cu saliva si lipsa de aer si batali, era linistit si in acelasi timp cel mai dragut sarut pe care-l avusesem, si primul de altfel.

Se indeparteaza de mine si nu stiu de ce era socat, probabil din cauza ca zambeam ca un idiot ce sunt.

-Presupun ca esti tipu care se lasa usor dar si greu in acelasi timp. spune si imi zambeste cald.

-Pai totul a fost de la sarutul ala. spun si incep sa torc ca un idiot

-Neko? Intreaba si imi da jos sapca din cap, incepand sa-mi mangaie urechile. Te excita? ma intreaba uitandu-se la mine

-Nup, doar ma face sa ma simt bine. ii raspund inchizand ochii.

-Daca iti spun ca am BMV, vii la mine acasa sa-mi fi animalut? ma intreaba razand.

-Poate alta data. rad si plec din clasa indreptandu-ma spre sala de chimie lasandu-l pe prof cu ochii in soare/bec.

I'm a bad neko bitch.

_____________
Salutare tuturor.
Am revenit cu capitolul 2 la aceasta carte.
Si poate maine ma straduiesc sa pun si la carte cu Inazuma Eleven...
Clasa a 8-a e grea!

Come on, little neko! (Boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum