"Goodmorning Princess" hoor ik Niall fluisteren. Langzaam open ik mijn ogen en druk een kus op Niall zijn mondhoek. Hj glimlacht en staat op, loopt naar de deur en pakt om de hoek een dienblad met een ontbijtje. Ik ga recht zitten en kijk Niall aan die het ontbijtje op bed zet. "Kei lief Ni" glimlach ik terwijl ik een slokje van mijn thee neem. "He bordje met het meeste is zeker voor jou" lach ik als ik naar de bordjes kijk. Hij knikt lachend. Ik geef hem zijn bordje en pak ook mijn eigen bordje. "Waaraan heb ik dit aan verdient?" "Nou princess vandaag zijn we precies 6 jaar samen" vertelt Niall me. Kut ik heb niks, shit ik was het vergeten.
Na het ontbijtje sta ik op en loop naar badkamer en zet ik de douche aan. Pak een handdoek en kleed me uit. Ik stap onder de douche, was mijn lichaam en haar waarna ik het uit spoel en mijn lichaam afspoel. Zet de douche weer uit als ik klaar ben en droog me af. Van de haak aan de badkamer deur pak ik mijn badjas en trek hem aan. Ik slenter de trap en plof neer op de bank. Niall komt de keuken uit gelopen met een bos rode rozen. "Awh Ni zo lief!" Glimlach ik als hij de bloemen aan mij geeft. Ik trek hem in een knuffel en druk een kus op zijn neus. "Is James al wakker?" "Nee die slaap nog vredig" antwoord Niall. "We laten hem wel even doorslapen hij was moe gisteren" vertel ik Niall waarop hij knikt. "Heb je genoeg gegeten princess?" Ik knik en sta op want de bel ging en Niall is te lui om op te staan. "Hazza!!" Roep ik blij en open de deur verder. "Hi rainbow" roept hij net zo blij als ik. "Kom binnen" "thanks gefeliciteerd btw" ik glimlach en laat Harry binnen. "Niall Harry is er" "ja ik hoorde het, James zal ook wel wakker zijn" lacht hij. "Ik ga wel ff kijken" ik ren de trap op en loop de kamer van James binnen. Hij slaapt nog, gelukkig dan laat ik hem lekker liggen. Ik sjok naar mijn kamer en kleed me om in een zwarte skinny-jeans en een sweater van Niall. Ook trek ik mijn witte schoenen. Doe een beetje maskara op en loop weer naar beneden. "Hij slaapt nog" mompel ik en ga op Niall zijn schoot zitten. Niall legt zijn armen om mijn heupen heen en knuffelt me vanachter. Ik leg mijn handen om zijn handen heen en leun wat naar achter. "Rainbow your phone" grinnik Harry. Ik spring op en pak mijn telefoon van de keuken tafel. Ik slof weer naar Niall toe en plof weer op zijn benen. "Au! Babe" gilt Niall uit en ik proest het uit van het lachen. Ik kijk op mijn telefoon en kijk wie belt. Senna.
We praten wat en niet veel later hang ik op. "Ik ben naar Senna!" Vertel ik hun en ga van Niall zijn schoot af. "Doe je voorzichtig princess?" "Always" fluister ik in zijn oor en druk een kusje naast zijn oor. Ik loop naar Harry en druk een kusje oo zijn wang. "Doei Hazza" fluister ik nog snel een loop naar de voordeur. "Babeee" hoor ik Niall roepen en ik zie hem de gang in rennen. "Watt" "neem mijn auto" hijgt hij en gooit zijn sleutels. Ik knik dankbaar en loop naar buiten, start Niall zijn zwarte Range Rover en rijd weg.
Niet veel later loop ik het huis van Senna en Liam binnen. Ja ze wonen al samen, kei cute. "Sennieee" gik dorr het huis heen. Ik hoor haar van de trap rennen en ze springt half op me en uiteindelijk belanden we in de knuffel. "Leuk dat je er bent." Gilt ze en steekt haar hand uit. Ik zie een mooie zilvere ring met een klein diamandje. "Wow hij is echt heel mooi, Sen. Ik ben heel blij voor je!" Glimlach ik en knuffek haar weer. "Ik heb ook een leuk ideetje, Niall en ik zijn 6 jaar bij elkaar. En ik wil hem meenemen naar Nederland en daar allerlei dingen doen, zou die dat leuk vinden?" "Jaa tuurlijk, hij wil echt wel zien waar jij bent opgegroeit bent" "okay dat gaan ik dan regelen" zeg ik trots. "Heb je al een naam voor je meisje?" "Jaa, Lily" glimlach ik en kijk Senna aan. Die knikt goedkeurend en staat op en pakt wat te drinken. "Bo ik heb eigenlijk een vraagje?!" Roept ze vanuit de keuken. "En dat is?" "Wil jij bruidsmeisje worden op mijn bruidloft?" "Jaa Omg tuurlijk wil ik dat" gil ik uit en knuffel haar.
We hebben nog wat geklets en ik rijd nu naar huis. Ik parkeer de auto en doe hem op slot als ik uit gestapt ben. Open de voordeur en trek mijn schoenen uit, hang mijn jas op en loop naar de woonkamer. "Hee, ben huis" roep ik. Harry komt de keuken uit gelopen en trekt me in een knuffel. "Ben je er nog steeds?" Grinnik ik in zijn shirt. "Jaa duh, Niall komt zo. Die is James naar jou ouders aan het brengen." "Okay is goed" mompel ik en laat los. "Wat ben je aan het doen?" Vraag ik verward als ik hem achter het fornuis zie staan. "Aan het fietsen nou goed. Jesus je bent blond zeg, ik ben aan het koken dat zie je toch" lacht hij. "HA HA HA" grinnik ik en loop naar de pannen toe. In een pan steek ik mijn en lik daarna mijn vinger af. "Hey is heerlijk Haz" glimlach ik en haal mijn hand door zijn krulletjes heen. "Zal ik de tafel vast dekken?" Vraag ik waarop hij knikt. Op de tafel leg ik 3 borden, en het bestek leg ik er naast.
Als alles op tafel ligt hoor ik de deur open gaan. "Hi ben thuis" "Hi Niall" schreeuwt Harry vanuit de keuken. "Oh hee princess" zegt hij zacht en drukt zijn lippen op mijn lippen. "Aan tafel tortelduifjess" grinnik Harry in de deuropening. Ik steek mijn middel vinger op naar hem en loop daarna achter hem aan. "Smakelijk" probeer ik te zeggen met volle mond. Harry en Niall schieten in de lach en kijken me raar aan.
Na het eten ruimen Harry en Niall alles op en ik loop naar de woonkamer. "Jesus Niall, kun jij ook een keertje je facking zooi opruimen. Dit is al de zoveelste keer dat ik over jou schoenen heen flikker" roep ik boos. Harry en Niall komen aan gerent en kijken me aan. "Ja kun je het zien. Jesus zeg" zeg ik geirriteerd. "Jesus babe doe ff normaal, die schoenen staan daar al heel lang" "ja kun je toch opruimen net als ik altijd doe" geirriteerd pakt hij zijn schoenen en gooit ze in de gang. "Thanks" mompel ik en ga op de bank zitten.
NIALL POV
"Heeft die last van der hormonen ofso?" Grinnik Harry. Ik knik en kijk hem aan. "Is al vaker hoor en zo meteen is het weer goed" vertel ik hem en droog verder af. "Niall?" Hoor ik Bo vragen. Ik loop naar de woonkamer en kijk haar aan. "Sorry, het was niet de bedoeling. Ik wil zo nog iets zeggen maar droog maar eerst verder af" vertelt ze me en ik knik. Voor ik naar de keuken ga loop ik naar haar toe en druk mijn lippen op die van haar. Ze gaat me in de zoen en trekt na een tijdje terug. Ik loop weer terug naar de keuken en droog de borden verder af. Als we klaar zijn lopen Hazza en ik samen terug naar de woonkamer. "Okay, Niall we zijn vandaag 6 jaar samen. Ik heb een weekje Nederland geplant, dan kan ik je laten zien waar ik ben opgegroeit en de mooie plekjes laten zien" vertel ze trots. Ik krijg een twinkeling in mijn ogen en spring op en knuffel haar. "Wanneer gaan we?" "Volgende week" "en James?" "Die gaat naar mijn ouders" vertelt ze me en ik laat haar los. "Het lijkt me heel erg leuk!" Gil ik half uit. Harry zit naast me een bigsmile en geeft ons beide een knuffel. "Haz bljjf jij slapen?" "Als het mag dan wel" "tuurlijk mag dat" bemoeit Bo zich ermee. "Ik ga trouwens slapen ben moe" vertelt ze en staat op. "We komen zo wel, slaap lekker princess" ze verdwijnt in de gang waarna ik haar voetstappen hoor boven in de slaap kamer. Na een tijdje besluiten we ook te gaan slapen, Harry loopt meteen door naar de logeer kamer. Ik loop mijn kamer binnen en zie Bo heel liefjes slapen. Ik kleed me tot mijn boxer en ga naast haar liggen. Druk nog snel een kusje op haar slaap. Ga goed liggen en val al snel in slaap.
JE LEEST
The Day That I Met You
FanfictionBo (19) is een diehard Directioner. Ze doet er alles aan om met hun in contact te komen. Maar... Wat als de jongens in het hotel verblijven waar zij werkt? Ze kan haar geluk niet op. Ze komt in contact met Niall en ervaart wat echte liefde is. Al sn...